Dünyada aşka inanan 100 kişi varsa biri benim dünyada aşka inanan 10 kişi varsa biri benim dünyada aşka inanan 1 kişi varsa o benim dünyada aşka inanan hiç kimse yoksa bilin ki ben ölmüşüm.
TEPETAKLAK EDEBILIR ANSIZIN GIDISIIIM YETERINCE AFFEDISIMDEN KAYBETTIIIIMM FAZLA BİLE SABERETTIIIM HEP LAFTA VADETTIGI SEVGİLİ KIIIMM SON SANSIN KENDIIN ICIN MAHVETMEDENN GEL BENDE ISTIYOKEEEENN
Ellerimde cicekler sarkisi varya cok sinir oluyorum bu sarkiya. Seni sevmiyorum dedim yalandi istemiyorum artik palavra diyor. Sonra ellerimde cicekler kapinda sirilsiklam gorursen birgun sasirma diyor. Aynen kanka o sozlerden sonra ciceklerle bile affettiremezsin kendini. Seni sevmiyorum demissin bi kere…devamıEllerimde cicekler sarkisi varya cok sinir oluyorum bu sarkiya. Seni sevmiyorum dedim yalandi istemiyorum artik palavra diyor. Sonra ellerimde cicekler kapinda sirilsiklam gorursen birgun sasirma diyor. Aynen kanka o sozlerden sonra ciceklerle bile affettiremezsin kendini. Seni sevmiyorum demissin bi kere en agir cumle neyini telafi ediceksin istedigin kadar sirilsiklam ol her halti yaptıktan sonra ozur fayda etmez
Her seyi ama herr seyi affederim. Sadece akademik hayatıma ettigim ihaneti affetmem. Aslinda benim bile elimde olmayan sebepler yuzunden oldu bu ama olsun yine de affetmem
Kiz olmak cok zor ama o kadar güzel ki.. 2 saat aglayarak overthinkledim ama yarinki kombinim kafamda cok guzel oldugu icin hayat cok guzel ve yasamaya deger bence
Sevgilim yok diye kafam rahat aramiyorum da kimseyi ama böyle birlikte gezmek birlikte konsere gitmek aktiviteler yapmak canin sıkıldığında konuşabileceğin birinin olmasi hastaneye ve otogara seninle gelebilecek birinin olmasi asiri cazip geliyor. Tamam bunları arkadaslarimla da yapabilirim ama hem asik…devamıSevgilim yok diye kafam rahat aramiyorum da kimseyi ama böyle birlikte gezmek birlikte konsere gitmek aktiviteler yapmak canin sıkıldığında konuşabileceğin birinin olmasi hastaneye ve otogara seninle gelebilecek birinin olmasi asiri cazip geliyor. Tamam bunları arkadaslarimla da yapabilirim ama hem asik hem de arkadaş oldugun o iliskiden canim cekiyor acikcasi
Eskiden bi derdim oldugunda bi sıkıntım oldugunda hep birilerini arardim anlatmak icin dertlesmek icin. Konusma ihtiyaci hissederdim herhangi birisiyle. Artik o da yok. Kimseye bir seyi anlatamıyorum eskisi gibi. Sadece en guvendigim kisilere anlatıyorum. O da 1 2 kisi zaten.…devamıEskiden bi derdim oldugunda bi sıkıntım oldugunda hep birilerini arardim anlatmak icin dertlesmek icin. Konusma ihtiyaci hissederdim herhangi birisiyle. Artik o da yok. Kimseye bir seyi anlatamıyorum eskisi gibi. Sadece en guvendigim kisilere anlatıyorum. O da 1 2 kisi zaten. Birilerine bir seyleri anlatmak cok yorucu ya
of beyin okuma gucu olmaliydi cok yoruldum
"Düşündükçe başka bir şey fark ettim. Ben bu hayatı hep başkaları için yaşamışım. İyi bir evlat, abla, kardeş, eş, iyi bir anne olabilmek için. O kadar başkaları için iyi olmaya odaklanmışım ki kendim için iyi olmak ne demek unutmuşum, hatırlamıyorum."