Spoiler içeriyor
Ah be kadın asıl ahlaksız olan toplum ve sistem ama sende de var bazı hatalar. Serimi, düğümü akışta; çözümü, BUM bir film. Hissettirdiklerine bayıldım. Patlayan şekerli meyveli yoğurtlar gibiydi. Sabah programı teyzeleri gibi şaşırdım kadın sırları ortaya döktükçe. Metaforuyla, sürükleyiciliğiyle,…devamıAh be kadın asıl ahlaksız olan toplum ve sistem ama sende de var bazı hatalar. Serimi, düğümü akışta; çözümü, BUM bir film. Hissettirdiklerine bayıldım. Patlayan şekerli meyveli yoğurtlar gibiydi. Sabah programı teyzeleri gibi şaşırdım kadın sırları ortaya döktükçe. Metaforuyla, sürükleyiciliğiyle, alt metniyle 'ya sen şunu izledin mi izle bi ara' şeklinde önerilmeyi hak eden bir film. (Sübliminal varsa bilmiyorum almadım bilgim yok)
Spoiler içeriyor
Ben bu londra serisini orjinalinden daha çok sevdim bilmiyorum orjinalide güzel aslında Neyse bu arada ünideki çocuğun adı neydi unuttum VODAFONE tişörtlü çocuk odak tişörtümdeydi gerçekten
Spoiler içeriyor
Art arda kaliteli bir editçinin elinden çıkmış tiktok videoları kaydırıyormuşsun gibi bir film. His yok. Mia Wallace sahneleri hariç estetik de gelmedi -tavrı ve dansları iyiydi- Restoranda araba konsepti fena. Geçen dondurmacıya gittim benzer bir araba koymuşlar, ikiye kesmişler ortada…devamıArt arda kaliteli bir editçinin elinden çıkmış tiktok videoları kaydırıyormuşsun gibi bir film. His yok. Mia Wallace sahneleri hariç estetik de gelmedi -tavrı ve dansları iyiydi- Restoranda araba konsepti fena. Geçen dondurmacıya gittim benzer bir araba koymuşlar, ikiye kesmişler ortada masa. Tabi daha replika. Aaa Pulp Fiction'daki gibi dedim (kısık sesle) Yani bazı filmleri izlemelisiniz ki böyle yorumlar yapabilin. Bu da öyle bir film. Mia Wallace üzerine derinleşilen yoğun dramatik bir şey izlemek isterdim ama. Belki de vardır, araştırmayacağım.
Çocuklugumdan beri Yeşilcam filmleri,Turk Sinemasi ile buyudum..Zaman hizla geciyor ama benim acimdan degişen bir şey yok.Hala izliyorum ve hala begeniyorum.Kendimi zaman zaman bu devrin insani degil de Kadir İnanirin,Tarik Akanin,Cuneyt Arkinin,Kartal Tibetin,Ediz Hunun,İzzet Gunayin,Engin Caglarin,Yaşadigi genclik donemlerinde 70lerdeki gibi hiss…devamıÇocuklugumdan beri Yeşilcam filmleri,Turk Sinemasi ile buyudum..Zaman hizla geciyor ama benim acimdan degişen bir şey yok.Hala izliyorum ve hala begeniyorum.Kendimi zaman zaman bu devrin insani degil de Kadir İnanirin,Tarik Akanin,Cuneyt Arkinin,Kartal Tibetin,Ediz Hunun,İzzet Gunayin,Engin Caglarin,Yaşadigi genclik donemlerinde 70lerdeki gibi hiss ediyorum..Evet bu adlarini sirlaladiklarimdan sadece 2si hayatta artik.Ne aci bir gercek..Hayatta pişmanliklarim sirasinda olan gerceklerden biri de onlari hic tanimamiş yuz yuze gelmemiş olmam.
Bugun saydiklarim bu yildiz geçitlerinden bir yildiz daha kaydi,yurek burkarak..
Kadir İnanir..😞🥴 O karizmatik guluş,O sert bakişli kişi aramizda yok artik
Her kes bilindik Selvi boylumla tanidi onu.Ama ben kisa tutmak icin film siralamasi yapmayacagim.Sadece kalbime dokunan bir filmini paylaşiyorum sizlerle.
Mekanin Cennet olsun Buyuk Ustat.Yariniz Adam.🥀
"Yazdığım şeyler yazmak istediklerimdi kuşkusuz.." "Bu sorular bazen saçma şeyler oluyordu ve ben, bu saçmalıktan zevk alıyordum. Neden mi? Peki, sorarım size, söylemeden önce cevabını da bildiği bir şeyi niçin kendine sorsun insan?" "Umutlarını kesince beni rahat bıraktılar, düşünmeye bol…devamı"Yazdığım şeyler yazmak istediklerimdi kuşkusuz.."
"Bu sorular bazen saçma şeyler oluyordu ve ben, bu saçmalıktan zevk alıyordum. Neden mi? Peki, sorarım size, söylemeden önce cevabını da bildiği bir şeyi niçin kendine sorsun insan?"
"Umutlarını kesince beni rahat bıraktılar, düşünmeye bol bol zamanım oldu. Kimsenin beni duymadığından emin olduğumda, düşündüklerimi yüksek sesle söylüyordum.."
"Bana öyle geliyor ki bir kavram kargaşası içindeyiz. Değişik zamanlarda insanların tepkileri de değişik olur.."
Kadir İnanır vefat etmiş. Ardında selvi boylu bir adam, al yazmalı bir kadın, cezaevlerindeki sefalet ve adaletsizliğe her daim başkaldıran bir mahkum, hasta kızı için sert kimliğini eritip tiyatro oyunu sergileyen bir komiser, ceviz ağacından kapının üzerindeki güvercin figürleri ve…devamıKadir İnanır vefat etmiş. Ardında selvi boylu bir adam, al yazmalı bir kadın, cezaevlerindeki sefalet ve adaletsizliğe her daim başkaldıran bir mahkum, hasta kızı için sert kimliğini eritip tiyatro oyunu sergileyen bir komiser, ceviz ağacından kapının üzerindeki güvercin figürleri ve su damlaları arasında, 25 yıl önce faili meçhul bir cinayete kurban giden oğlunu arayan bir baba ve daha nicelerini bıraktı...
Allah rahmet eylesin inşallah. Ailesinin ve tüm sevenlerinin başı sağ olsun.
Kötü. Öyle sessiz güzel filmlerden değil, sessiz kötülerinden. Film 2023 de değil, 1900lerde geçiyormuş gibi. Tamam fakir olabilirsiniz ama kıyafetler, ev dekorasyonları, radyo filan olmamış yani. Ukrayna- Rusya Savaşından bahsetmeseler anlamazdım. Bir de Raf’ta biri Prozac kullansın Finler demiş, haklı…devamıKötü. Öyle sessiz güzel filmlerden değil, sessiz kötülerinden. Film 2023 de değil, 1900lerde geçiyormuş gibi. Tamam fakir olabilirsiniz ama kıyafetler, ev dekorasyonları, radyo filan olmamış yani. Ukrayna- Rusya Savaşından bahsetmeseler anlamazdım.
Bir de Raf’ta biri Prozac kullansın Finler demiş, haklı dkkdkd. Normal konuşmaları bile birbirlerine kızgınlarmışçasına gergin. Gerilim filmi çekseler izlenir aslında. Aşk varsa da çiftler arasında bunu biraz uzun bakışlar olmasaydı anlamazdınız. Robotvari sessiz bir film izlemek isteyenler buyursunlar. Neyse en azından Finceyi duyduk. Ortam sesleri fena değildi. O kadar.
Bir de belli ki, Rus karşıtlığı var. Rusya-Ukrayna savaşını vermişler, bu nedenle Rusya’nın Çeçenistan ve Suriye zulmünün eleştirisini duyuyoruz şükür. Zaten düşman ne zaman onlara dokunursa, o zaman düşman ilan ediliyor, yoksa Çeçenlerden, Suriye’den onlara ne ki?
Filme tekrar dönersek 5/10
Spoiler içeriyor
Ben bu filmi izlerken böyle tutkulu bir film izleyeceğimi düşünmemiştim doğrusu nickin en bastan beri noahya aşık olması ve bunu dillendirememesi biraz üzücüydü ama bu bölümün mutlu bittiğini görmek beni sevindirdi noahnin babası öldüğünü görmek gercekten mutluluk verici bir olaydı…devamıBen bu filmi izlerken böyle tutkulu bir film izleyeceğimi düşünmemiştim doğrusu nickin en bastan beri noahya aşık olması ve bunu dillendirememesi biraz üzücüydü ama bu bölümün mutlu bittiğini görmek beni sevindirdi noahnin babası öldüğünü görmek gercekten mutluluk verici bir olaydı ikinci bölümde de aynı tutkuyu ve duyguyu beklemek umuduyla.
İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim gercekten çok güzel bir bölümdü😊🫡
İZLEDİĞİM DİZİLERİ BİTİRMEYE CALISIYORUM GUN4 DÜN HİÇBİR ŞEY YAPAMADIM🙏🏻🙏🏻🙏🏻 şimdi modern kadını bitircem kısa zaten diye sonra attack on titan izlemeye devam edicem ilk sezon biter diye düşünüyorum