Spoiler içeriyor
Dönüşüm’de asıl canavarlaşan Gregor Samsa değil, çevresindeki insanların korkunç ikiyüzlülüğüdür. Gregor çalışıp evi geçindirirken onun sırtından geçinen baba Samsa, oğlu elden ayaktan düşünce ona elma fırlatarak sırtında enfeksiyon kapacak ölümcül bir yara açar. Başta ona sevgiyle yaklaşan kız kardeşi Grete…devamıDönüşüm’de asıl canavarlaşan Gregor Samsa değil, çevresindeki insanların korkunç ikiyüzlülüğüdür. Gregor çalışıp evi geçindirirken onun sırtından geçinen baba Samsa, oğlu elden ayaktan düşünce ona elma fırlatarak sırtında enfeksiyon kapacak ölümcül bir yara açar. Başta ona sevgiyle yaklaşan kız kardeşi Grete ise sorumluluklar ağır gelince ilk fırsatta maskesini düşürür ve 'Ondan kurtulmalıyız' diyerek abisini ölüme terk eder. En acısı ise Gregor’un ölümdür; ailesine daha fazla yük olmamak için odasında sessizce can verir. Gregor öldüğünde, ailesinin üzülmek yerine derin bir nefes alıp arkasından geziye çıkması, insan ilişkilerindeki sahteliğin ve çıkarcılığın en utanç verici kanıtıdır."
Eşyaların taşınması Gregor'da panik yaratırken, annesinin korkusu babasının öfkesiyle sonuçlanır. Aile daha sonra maddi zorluklar nedeniyle eve aldığı üç kiracıyla Gregor'u odasına hapseder ve odayı bir çöplüğe dönüştürerek onu tamamen bir yük olarak gördüklerini gösterir.
Milyon dolarlık bütçeli house of the dragon westeros'ta elti kavgasına döndü. Hala dişe dokunur bir savaş sahnesi yok. Sağa sola iki "dracarys" deyip ejderha öldürüyorlar, eziyet kaldığı yerden devam ediyor.
Bence çok fazla +18 sahne var.Evet birçok duyguyu yansıttı özellikle son bölümler çok duygusaldı ama bu cinsel sahne yoğunluğu özellikle ilk bölümlerde sıktı.İlk izlediğimde noluyor demiştim çünkü her şey çok hızlı ilerledi. Onun dışında genel olarak dizi sardı ya oyuncuların…devamıBence çok fazla +18 sahne var.Evet birçok duyguyu yansıttı özellikle son bölümler çok duygusaldı ama bu cinsel sahne yoğunluğu özellikle ilk bölümlerde sıktı.İlk izlediğimde noluyor demiştim çünkü her şey çok hızlı ilerledi.
Onun dışında genel olarak dizi sardı ya oyuncuların uyumu hakkında söylenecek söz yok zaten
Tam bir kafa dağıtmalık romantik film. Çok derin bir şey anlatma derdi yok ama izlerken yüzünde küçük bir tebessüm bırakmayı başarıyor. Karakterlerin enerjisi güzel tutmuş, tempo da hiç düşmüyor. Bazı yerleri fazla masalsı gelse de eğlenceli vakit geçirmek isteyenler için…devamıTam bir kafa dağıtmalık romantik film. Çok derin bir şey anlatma derdi yok ama izlerken yüzünde küçük bir tebessüm bırakmayı başarıyor. Karakterlerin enerjisi güzel tutmuş, tempo da hiç düşmüyor. Bazı yerleri fazla masalsı gelse de eğlenceli vakit geçirmek isteyenler için gayet keyifli bir seyirlik.
Yine sosyal medyada editleriyle kendini izletmeye başlayan bir dizi daha... Yaza girdikçe genç yetişkin kurgularını izleme konusunda heyecana yakalanıyorum sanırım. Böyle içeriklerin yaz ayında çekilmesi de buna ışık tutuyor zaten. 🌞 Bu dizi daha çok liselilerin etrafında dönüyor. Yeni bölümlere…devamıYine sosyal medyada editleriyle kendini izletmeye başlayan bir dizi daha... Yaza girdikçe genç yetişkin kurgularını izleme konusunda heyecana yakalanıyorum sanırım. Böyle içeriklerin yaz ayında çekilmesi de buna ışık tutuyor zaten. 🌞
Bu dizi daha çok liselilerin etrafında dönüyor. Yeni bölümlere yetişmek için YouTube'dan izlediklerimin yorumlarını YKS'liler doldurmuş zaten. Daha yirmi dört 💅🏻 yaşında biri olarak genç değilim demem ama üniversiteye geçme arefesinde olanlarla izlemek, üniversite mezuniyetinin üzerinden bir sene geçmiş biri olarak büyük mü yoksa küçük mü hissettiriyor, karar veremiyorum.
Dizideki liseli roller alışkın olduğumuz yüzler değil. En güzeli de bu zaten, televizyon sektöründe yeni kişiler görüyoruz ve gençliği yaşı geçkin kişiler ya da görsel olarak genç hissettirmeyen oyuncular oynamıyor şükür.
Hikaye, Aras adlı bir çocuğun ailesinin bir trafik kazasında yok olması ve ardından hala yaşadığını düşündüğü küçük erkek kardeşini o günden beri aramasını anlatıyor. Yetiştirme yurdunda kalan ve eğer kardeşini bulamazsa kimsesizliğiyle hayata devam edecek bir çocuk. Bunu gerçekten hissettiriyor ve izlerken sarıp sarmalayasım geliyor Aras'ı. Buradan başrolün oyuncusu Çağan Efe Ak'a kocaman tebrikler ve maşallah. 🧿 Benim için Ava Yaman'dan sonra genç oyuncularda izlediğim en iyi ve en yeni yüzlerden şu an. Diğer genç oyuncuları da tebrik etmemek olmaz tabii.
Teoman'ın zorbalığı, Leyla'nın ebeveynlerinin diğer insanlara karşı adil olmayan davranışlarını sorgulaması, Deniz'in ailevi sorunlarla boğuşması, Barış'ın dışlanmışlığı, Kutay'ın kendi karakterini arama çabaları... Hepsi farklı pencerelerden farklı duygularla yansıtılıyor. 👏🏻
Kendi ergenliğimde karşılaştığım ve yetişkinlikte bile hala karşılaşmaya devam ettiğimi düşündüğüm arkadaşlık, aile, çevre sorunlarının diziye dahil olduğu çok güzel bir dizi olmuş. Cringe olduğunu söyleyenler olmuş. O dönemlerde hangimiz değildik ki? Böyle baktığımızda gayet başarılı yapıyor bu unsur diziyi. ✨️ Beklenilen noktaya gelindikten sonra umarım bozmaz. Kurgu güzel, tutarlı ilerliyor diye düşünüyorum. Uzun zamandır televizyonda hoş bir gençlik dizisi izlemiyordum, sardı beni gerçekten. Birçoğumuza Medcezir izlenimi verdiğini görüyorum.
Son olarak ergenliğinin bir kısmı Wattpad'te geçen ve hala oradan güzel yazarlar, kitaplar bulmaya çalışan biri olarak senaristlere teslim olun diyorum. 🙌🏻 Senaristler, hayatınızın bir döneminde Wattpad'de kitap yazdınız ya da okudunuz mu? Evet ya da hayır! 😂
Film bir grup arkadaşın birlikte yemek yemek için bir evde buluşmasıyla başlıyor. Ama ilk dakikalarından itibaren bir tuhaflık olduğunu hissetmeye başlıyorsunuz. Bir kuyrukluyıldızın düşmesi sonucu bir takım gariplikler başlıyor. İzlerken sizde neyin gerçek neyin hayal olduğunu karıştırmaya başlıyorsunuz. Büyük bütçelerle…devamıFilm bir grup arkadaşın birlikte yemek yemek için bir evde buluşmasıyla başlıyor. Ama ilk dakikalarından itibaren bir tuhaflık olduğunu hissetmeye başlıyorsunuz. Bir kuyrukluyıldızın düşmesi sonucu bir takım gariplikler başlıyor. İzlerken sizde neyin gerçek neyin hayal olduğunu karıştırmaya başlıyorsunuz. Büyük bütçelerle yapılmış bilimkurgu filmlerinin aksine düşük bütçeyle yapılmış. Dev efektler yada aksiyon sahnelerine ihtiyaç duymadan tek bir evin içinde gerilimi yaratmayı başarmış. Paralel evren fikrini aslında sade ama zekice işlemiş. Oyunculuklar gayet doğal diyaloglar ezberlenmiş gibi değilde sanki gerçekten arkadaş ortamına şahitlik ediyoruz gibi geliyor. Film herkesin sevebileceği türden değil net cevaplar vermiyor ama düşük bütçeyle bile olsa ne kadar güzel bir iş ortaya çıkabileceğinin iyi örneklerinden biri.
Ya bu masumiyet müzesi diye övduler övduler üç bölümdür bunların yakınlaşmasından başka bişe izlemedim seyir zevki 0 bı bölüm daha aynı geçerse katlanamayip birakicam