"annenin başına gelenler bir trajediydi. Ama bu, trajik bir dünya. Hayatını korku içinde yasayamazsın yoksa en iyi anlarını unutursun." -House Of The Dragon 1x4
Belgesel çok güzel olmuş. Şarkılardan sadece bir tanesini çok sevdim. Birkaç tanesini biraz sevdim. Geneli hoşuma gitmedi. Melodileri yani. Sözleri tüm şarkıların anlamlı ve hoşuma gitti. Ama melodilerin çoğu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sadece röportaj kısımları biraz daha uzun olsaydı…devamıBelgesel çok güzel olmuş. Şarkılardan sadece bir tanesini çok sevdim. Birkaç tanesini biraz sevdim. Geneli hoşuma gitmedi. Melodileri yani. Sözleri tüm şarkıların anlamlı ve hoşuma gitti. Ama melodilerin çoğu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sadece röportaj kısımları biraz daha uzun olsaydı keşke çünkü çok fazla şarkı vardı ve çok az röportaj kalmış arada.