Ayni seyler oluyor diye vazgecmemelisin. Her gün ayri bir adim. İyilesme budur. Ayni seyi gene gene denemek. Sonuçlara rağmen. #thehauntingofhillhouse 1x4
Shay Mitchell oynuyor diye izledigim bir filmdi çıktığı yillarda filmin. Ama hiç begenmedim açıkçası. Tek yıldızı da oyuncunun hatrina verdim yoksa -lerde başarısı olan çöp bir film benim gorusumce
"ben sana değil resmine aşığım. Sana aşık olsaydım ne olacaktı? Sevecek mıydın beni? Gulecektin halime. Dalga gececektin benimle. bu senin resmin ile benim aramdaki bir mevzu. Gidin lütfen."
- Emirlerime sadik kaldigin icin minnettarim. Onlara inanmazken bile. - + emirlerin sahibine inaniyordum. Her zamanda inanacağım. #spartacusbloodandsand 3x8