Mads Mikkelsen baya iyi performans ortaya koymuş. Film hakkında o kadar abartılı güzellemeler o kadar büyük büyük laflar var ama bence film bunları hak etmiyor. Mads Mikkelsen ismini filmden çıkarsak vasat bir film kalır geriye.
Bol bol mesaj veriyorlar sonra ne mi oluyor gene mesaj veriyorlar. Bitti diyorsun ama gene mesaj veriyorlar. Mesaj vermeleri bitmiyor ama film bitiyor. Akıcılık çoook zayıf.
Yine Netflix in yaptığı olmasada olur tarzında bir yerli içerik. Hikaye vasat ve kendini hiç merak ettirmiyor. Oyunculuklar fena değildi ama film tırtt.
Yapacağınız filmi seveyim ben. Bir şey anlatıyorsunuz bari adam akıllı bir şekilde sonuna bağlayın. Tamam kötü bir hikaye anlatıyorsun ama en azından sonunu bağlamayı becer.
Vereceğiniz oscarı seveyim ben sizin. Her sene buna benzer en az 500 film çekiliyordur. Ortalama bir hikayesi olan görsellik açısından başarılı olsada akıcılığı çok kötü olan vasat bir film.