Bu hikayeyi film yapan herkesin emeğine sağlık ve hepsine teşekkür ederim. Böyle güzel kahramanlık hikayelerine sinemamızın ihtiyacı var. Amerika sinemasında bu hikayelere her sene onlarca film çekiliyor. Bizim neyimiz eksik. Filmin görselliğini ve çekildiği ortamları çok beğendim. İsmail Hacıoğlu yine…devamıBu hikayeyi film yapan herkesin emeğine sağlık ve hepsine teşekkür ederim. Böyle güzel kahramanlık hikayelerine sinemamızın ihtiyacı var. Amerika sinemasında bu hikayelere her sene onlarca film çekiliyor. Bizim neyimiz eksik. Filmin görselliğini ve çekildiği ortamları çok beğendim. İsmail Hacıoğlu yine farkını ortaya koymuş baya baya iyiydi. Genel anlamda izlemesi keyifli bir filmdi.
Atanamayan komedi oyuncularını toplayıp berbat diyaloglar ile dolu berbat bir hikaye yazarak berbat bir film yapmışlar. Son sahnedeki çatışma sahnesi filmi izleyecek herkese yapılmış bir saygısızlıktır.
İlk film kadar kaliteli çok iyi bir devam filmi olmuş. Yakışıklı John Wick mi desem çekiçsiz Thor mu desem bilemedim. Aksiyon sahnelerini izlerken yoruldum o nasıl bir tempoydu. Görsel efektler ve oyunculuklar da kaliteli olunca ortaya sağlam bir film çıkmış.
Ben baya kötü bir film bekliyordum ama beklediğimden iyi bir film çıktı. Ben şarkılarını dinliyor olsamda onları pek sevmezdim. Hikayelerini görünce ısındım ikisine de. İzlemeye değer bir hikayeleri varmış.
Filmi yazan arkadaşın zeka yaşını merak ediyorum. Böyle bir senaryo yazmak hadi bir hata diyelim. Bunu okuyup çeken hatta oynayan falan olması daha büyük sıkıntı. Hele Youtube da izlenme sayısının çok olması altındaki güzel yorumlar beni dehşete düşürdü. Nasıl bir…devamıFilmi yazan arkadaşın zeka yaşını merak ediyorum. Böyle bir senaryo yazmak hadi bir hata diyelim. Bunu okuyup çeken hatta oynayan falan olması daha büyük sıkıntı. Hele Youtube da izlenme sayısının çok olması altındaki güzel yorumlar beni dehşete düşürdü. Nasıl bir kafa içindesiniz sizz!!!