İlk filmden sonra güzel bir devam filmi olmuş. Hikaye sınırlı olmasına rağmen iyi kullanmışlar. Hikaye ilk filmle temel olarak aynı. Filmin içindeki bazı sahneler baya iyiydi.
Aslında hikaye daha iyi bir kurguyla çekilse fena film olmayabilirmiş. Kurgusu baya kötü ve oyunculuklar da pek başarılı değildi. Türk korku seviyorsanız yoklukta şans verecebilirsiniz.
Hikaye basit olsada izlemesi keyifliydi. Belen Ruda aşırı kötü oyunculuk sergilememiş olsaydı daha iyi film olurmuş. Atiye dizisinde Beren nasıl donuksa bu filmde de Belen aynı.
Hikayesi başarılı kurgusu mükemmel bir film. Thomasin Mckenzie ise Anna Taylor Joy dan çok daha iyi oynamış. Kariyerinde çok iyi bir basamak olmuş bu film.
1996 yılında çekilmiş olmasına rağmen filmdeki bazı teknolojik aletler baya dikkatimi çekti. Uçakta tablete benzer bir cihaz vardı ve filmdeki laptop o yıllara göre baya ileri seviyedeydi . Filmin hikaye ve temposu baya iyiydi. Film yıllara meydan okuyor ve hala…devamı1996 yılında çekilmiş olmasına rağmen filmdeki bazı teknolojik aletler baya dikkatimi çekti. Uçakta tablete benzer bir cihaz vardı ve filmdeki laptop o yıllara göre baya ileri seviyedeydi . Filmin hikaye ve temposu baya iyiydi. Film yıllara meydan okuyor ve hala izlemesi keyifli.