Bu oyuncu kadrosunu kurmayı düşünmek onu gerçekleştirmek kocaman bir teşekkürü hak ediyor. George Clooney ve Brad Pitt ilk bakışta bütün dikkatleri üstüne çekiyor olsada Andy Garcia abi de karizmasıyla ön plana çıkıyor. Hikaye akıllıca düşünülmüş ve akıcı bir şekilde ilerliyor.…devamıBu oyuncu kadrosunu kurmayı düşünmek onu gerçekleştirmek kocaman bir teşekkürü hak ediyor. George Clooney ve Brad Pitt ilk bakışta bütün dikkatleri üstüne çekiyor olsada Andy Garcia abi de karizmasıyla ön plana çıkıyor. Hikaye akıllıca düşünülmüş ve akıcı bir şekilde ilerliyor. En iyi soygun filmleri listemde zirveyi zorlayan bir film.
Filmin senaryosundaki diyaloglar toplasan 2 sayfayı geçmiyordur. Başrol gibi düşünülen adamda bi kaç kelime konuşuyor sadece. Filmi çekmek için bir kaç kişi , orman ve bir kamera yeterli. O kadar vasat o kadar kötü bir film.
Siyah beyaz filmler benim için maça bir sıfır mağlup başlarlar. Filmin kötü yanlarından biri siyah beyaz olması ama malesef en kötü yanı değil. Hikaye o kadar kopuk kopuk anlatılmış ki sürekli filmden kopuyorsunuz. Kurgu çok kötüydü. Hikaye de pek ilgi…devamıSiyah beyaz filmler benim için maça bir sıfır mağlup başlarlar. Filmin kötü yanlarından biri siyah beyaz olması ama malesef en kötü yanı değil. Hikaye o kadar kopuk kopuk anlatılmış ki sürekli filmden kopuyorsunuz. Kurgu çok kötüydü. Hikaye de pek ilgi çekici olmayınca kötü bir film çıkmış ortaya.
Filmin her saniyesine ayrı ayrı hayran oldum. İlk filmin de üstüne çıkarak mükemmel bir film yapmışlar. Su kabilesi fikrini çok sevdim ve evrenin genişlemesi çok başarılı olmuş. Mavi rengi çok sevdiğimden su altındaki sahneleri çok büyük keyifle izledim. Her yönüyle…devamıFilmin her saniyesine ayrı ayrı hayran oldum. İlk filmin de üstüne çıkarak mükemmel bir film yapmışlar. Su kabilesi fikrini çok sevdim ve evrenin genişlemesi çok başarılı olmuş. Mavi rengi çok sevdiğimden su altındaki sahneleri çok büyük keyifle izledim. Her yönüyle bir Başyapıt olmuş.
Aamir Khan filmleri arasında en iyiler listeme kesinlikle giremez. Hikayenin orjinal olmaması ve Forrest Gumb gibi mükemmel bir filmin tekrar çekilmesi fikrini sevmemem bunda sebep olabilir. Yinede kötü film değildi ve sıkılmadan izledim.
İzlediğimin üzerinden yıllar geçti ama hala o sahneler aklımda. Ameliyat ve ölüm sahneleri beni çok etkilemişti. Sarmaşık olayı çok iyi düşünülmüş ve hala uzun sarmaşık görünce aklıma geliyor. Çok başarılı ve çok sevdiğim bir korku filmi.
Dizinin ilk sezonunu izlemek benim için biraz sıkıcı ve zor oldu. İkinci sezon Logan reiz diziyi daha izlenebilir hale getirdi. 4 sezon en iyi sezondu ve mükemmel bir sezon finali ile bitti. Asıl dönen hikayeyi izlemeyi sevdim ve ilgi çekiciydi…devamıDizinin ilk sezonunu izlemek benim için biraz sıkıcı ve zor oldu. İkinci sezon Logan reiz diziyi daha izlenebilir hale getirdi. 4 sezon en iyi sezondu ve mükemmel bir sezon finali ile bitti. Asıl dönen hikayeyi izlemeyi sevdim ve ilgi çekiciydi ama ara hikayeler bazen beni çok sıktı. Çok uzun tartışmalar ve uzun diyaloglar bazen izlemesi zor bir dizi haline getirdi. Çekim teknikleri başka dizilerde görmediğim şekildeydi. Gerçekten başarılıydı. Oyunculuklar dizinin en başarılı tarafıydı bence. Her oyuncunun performansı ayrı ayrı harikaydı. İyisiyle kötüsüyle 4 sezon bitti ve güzel bir veda oldu.
Beklediğimden daha kaliteli bir diziydi. Çağatay Ulusoy karizmasını çok iyi kullanmış. Giydiği takım elbiselere hayran kaldım. Salih Bademci Kulüp dizisinden sevdiğim bir oyuncuydu ve bu dizide de baya iyi. Beni en çok etkileyen ise Olgun Şimşek oyunculuğu oldu. Kusursuz bir…devamıBeklediğimden daha kaliteli bir diziydi. Çağatay Ulusoy karizmasını çok iyi kullanmış. Giydiği takım elbiselere hayran kaldım. Salih Bademci Kulüp dizisinden sevdiğim bir oyuncuydu ve bu dizide de baya iyi. Beni en çok etkileyen ise Olgun Şimşek oyunculuğu oldu. Kusursuz bir oyunculuk sergiliyo. Diğer karakterleri de sevdim ve onlarda kaliteliler. Hikaye ise çok güzel düşünülmüş. Basit ama merak uyandırıcı. Dizinin bölüm süreleri fazla uzun olmadığı için gayet akıcı ilerliyor. Güzel bir sezon finali yaptılar inşallah böyle güzel devam eder.
Filmin hikayesini çok seviyorum. Kendimi o kadının yerine koyunca bile geriliyorum. İzlememin üstünden seneler geçmiş olsada hala unutamadığım filmlerden. Özellikle finalini çok seviyorum. Harika bir gerilim filmi.