İlk filmin devamında hikayeyi çok iyi devam ettirmişler. Başroldeki kıza ilk filmde de uyuz olmuştum yine bu filmde de uyuz oldum. Nefretlik bir suratı var. İlk bir saat normal seviyede giderken sonuna doğru tempo artıyor. İzlemesi keyifli bir korku filmi.
Biraz basit ama kendi içinde tutarlı bir hikayesi var. Hikaye güzel işlenmiş ve araya fena olmayan küçük hikayeler eklenmiş. Sadece son yaşadıkları olayı gereksiz abartmışlar. Genel anlamda fena olmayan bir filmdi.
Fikir basit ama o kadar güzel işleniyor ki hayran kaldım filme. Akıcılığı ve görselliği baya baya iyi. Oyuncu kadrosu üzerinde çok çalışmışlar hepsi tek tek çok başarılıydı. İzlemesi keyifli on numara film.
İp Man adının ekmeğini yeme üzerine yapılmış berbat bir film. Filmin adını görünce beklentiyle izlemeye başladım ama kocaman bir hayal kırıklığı. Hikayesi berbat kurgusu ondan da berbat.
Geçen sene Oscar verilen filmi düşününce bu film ondan kat kat daha fazla hak ediyor Oscar almayı. İzlemesi keyifli bizim eski türk filmlerindeki aile temalı filmleri hatırlatan bir filmdi. Oyunculukları ve içinde işaret dilinin kullanıldığı sahneleri izlemesi keyifli çok güzel…devamıGeçen sene Oscar verilen filmi düşününce bu film ondan kat kat daha fazla hak ediyor Oscar almayı. İzlemesi keyifli bizim eski türk filmlerindeki aile temalı filmleri hatırlatan bir filmdi. Oyunculukları ve içinde işaret dilinin kullanıldığı sahneleri izlemesi keyifli çok güzel bir film.
Film neden bu kadar gömüldü ben pek anlamadım. Konusu ve oyunculukları başarılı izlemesi keyifliydi. Biraz grinin elli tonu havası var ama bu cinayetli versiyonu.