Burcu Biricik mükemmel oynamış ve o psikopat rolünün hakkını vermiş. Hikayede bazı mantık hataları olsada genel olarak akıcılığı çok etkilememiş. İzlemekten keyif aldığım bir dizi oldu.
Burak Aksak farkını yine ortaya koymuş. Onun kalemini izlemeyi çok seviyorum. Oyuncular hikayeye çok yakışmış ve çok başarılı oynamışlar. Devam sezonu beklerken diziyi unutmaya başladım. 4 sezon Leyla ile Mecnun çekildi ama bu dizinin 2. Sezonu çekilmedi.
Nasıl da güzel başlamıştın , hevesli hevesli izliyordum. Sonra bu kadar berbat bir diziye dönüştüğünü görmek beni üzdü. Baya baya vasat bir dizi ve berbat bir final sezonu. Beren Saat in o donuk suratı Melisa nın akşamdan kalma gibi tipini…devamıNasıl da güzel başlamıştın , hevesli hevesli izliyordum. Sonra bu kadar berbat bir diziye dönüştüğünü görmek beni üzdü. Baya baya vasat bir dizi ve berbat bir final sezonu. Beren Saat in o donuk suratı Melisa nın akşamdan kalma gibi tipini izlemek çok kötü bir deneyimdi.
Diğer Marvel kahramanlarından farklı bir hikayesi var. Bütün Marvel karakterlerini düşününce Moon Knight karakterini onların yanında düşünemiyorum. Marvel evrenine tam uymuyor bence. Hikaye beni hiç sarmadı. Moon Knight karakterini dizide resmen saklamışlar. Adamı süper kahraman olarak o kadar az görmek…devamıDiğer Marvel kahramanlarından farklı bir hikayesi var. Bütün Marvel karakterlerini düşününce Moon Knight karakterini onların yanında düşünemiyorum. Marvel evrenine tam uymuyor bence. Hikaye beni hiç sarmadı. Moon Knight karakterini dizide resmen saklamışlar. Adamı süper kahraman olarak o kadar az görmek bana göre dizinin en zayıf yönlerinden biri. 2. Sezonu gelmemesi gereken sevmediğim bir Marvel dizisiydi.
Kıvanç bile kurtaramamış diziyi. Bir şeyler olmuş tamam denizaltına tıkışıp kaldınız. Her şeye tamam ama bişiler olsun konu aksın. Hikaye inanılmaz kısır ilerliyor ve akıcılığı çok kötü. Vasat bir dizi olmuş.
Haldun Dormen abiyi biraz tanırdım ama bu biyografiyi izleyince anladım ki onu çok daha iyi tanımak gerekiyor. Bu yaşta bu performans bu yaşam tarzı gerçekten çok büyük saygıyı hak ediyor. Döneminin çok ilerisinde bir adammış. O yıllarda yaptıkları bu yıllarda…devamıHaldun Dormen abiyi biraz tanırdım ama bu biyografiyi izleyince anladım ki onu çok daha iyi tanımak gerekiyor. Bu yaşta bu performans bu yaşam tarzı gerçekten çok büyük saygıyı hak ediyor. Döneminin çok ilerisinde bir adammış. O yıllarda yaptıkları bu yıllarda bile kolay kolay yapılamayacak işler. İzlerken keyif aldığım bir biyografi oldu.
Çok fazla reklamı yapılmadı ve üzerine çok fazla konuşulmadı. Bu bana biraz ilginç geldi. Oyuncu kadrosu ve hikayesi baya baya iyi bir dizi. Beklentimin üstünde beğendim diziyi.