Bir kaç tanımaz olsaydık diyebileceğim ama tanıdık yüz bir araya gelip berbat bir şey yapalım demişler. Nuri Alço nun hoca rolünde olması kadar saçma bir film.
Beklediğimden daha iyi çıkan bir filmdi. Beklentimin düşük olması da Adam abinin son zamanlarda çok kötü filmler yapmasıydı. Filmin güzel bir hikayesi var ve sıkmadan ilerliyor.