Marvel in kendine güldürdüğü D.C. hayranlarının bol bol Marvel ile kafa geçtiği baya kötü bir film. Jared Leto sende nasıl kısmetsiz bir adamsın ya D.C evrenine girersin en kötü Joker olursun Marvel evrenine gelirsin oradaki en kötü karakterlerden birini oynarsın…devamıMarvel in kendine güldürdüğü D.C. hayranlarının bol bol Marvel ile kafa geçtiği baya kötü bir film. Jared Leto sende nasıl kısmetsiz bir adamsın ya D.C evrenine girersin en kötü Joker olursun Marvel evrenine gelirsin oradaki en kötü karakterlerden birini oynarsın .
Seri bu filmle başlamış olsa diğer filmleri merak etmezdim. Bu filmi izleme sebebim diğer filmlerin iyi olmasıydı. Bu seriye yakışmayan kötü bir film olmuş.
Yine hayal kırıklığına uğradığım kötü bir komedi filmi daha. Tanıdık yüzler görünce bi umutlandım ama ilk 15 dakikada bütün umutlar tükendi. Çocuk filmi olmakla olmamak arasında gidip geliyor film.
Ailecek oturup büyük keyifle izlenebilecek hikayesi sımsıcak mükemmel bir film. Willem Dafoe harika oynamış ve onu izlemek büyük keyifti. Filmin görselliği de aşırı iyiydi.
Bu bir film değilde birini oyun oynarken izlemek gibi bir şey olmuş. Sahneler aşırı yapay ve mantık hataları insanın gözünü kanatacak cinsten. Beklentimin çok altında kalan bir film.
Saul Goodman abiyi böyle aksiyon filminde izlemek çok değişik bir deneyim oldu benim için. Aksiyon filminin bile altından çok başarılı bir şekilde çıkmayı başarmış. Gerçekten çok büyük oyuncu. İzlemesi keyifli bir film.