Hiç bir filmde görmediğim mükemmel kamera açıları vardı. Filmi 4K izledim ve o görselliğin verdiği seyir zevki inanılmaz güzeldi. Oyunculuklar ve hikaye de bu kadar kaliteli olunca ortaya böyle efsane bir film çıkmış.
Hikaye güzel olsada aşırı uzatılmış. Uzatıldığı için akıcılığı düşük bir film. Oyunculuklar başarılı ama kurgudaki sıkıntılar filmin seviyesini aşağı çekmiş.
Marvel standartlarında ortalama bir film. Çoook daha iyilerini izlediğimiz için bu film sıradan geliyor. Görsellik ve oyunculuklar tabiki çok iyiydi. Çoklu evren denilince insan çok daha hikaye bekliyor. Evrenleri mesela X-Men evrenini ucundan bir kaç dakika işleyerek bırakmışlar.