İki farklı kültürü harmanlayıp çok güzel kurgulamışlar. İzlerken çok eğlendim. İnsana bir şeyler öğreten filmlerden. Bazı olaylar abartılmış olsada bazen abartmak güzeldir.
Buradaki yorumları okuyunca dedim hemen izlemem lazım. İzledim ve kocaman bir hayal kırıklığı. Bu kadar güzelleme bu filme nasıl yapılmış anlamadım. Baba kız geziyor ama o kadar sıkıcı o kadar basit davranıyorlar ki içim sıkıldı izlerken.
Özellikle ilk yarım saatten sonra çok iyi bir yere gidiyor film. Bu filmin en sevdiğim yanı takım elbiseler. Hepsi çok ayrıntılı düşünülmüş. Filmde çok iyi raconlar ve ortamlar da mevcut.