Çok güzel bir filmdi çekilen. Ulağın hikayesini duyduk hepimiz bir de bilmeyenler ve sağırlar kaldı geriye hiç duymayacak olanlar. Şimdi bekliyoruz hepimiz Ulağı. Ulak gelecek ve bitecek her şey bir deli rüzgar kalacak geriye... 10/9
Film de adı gibi tam bir cinnet. İzlerken ben çıldırdım; kadın ne yapsın? Bütün salakların bir adaya toplandığını düşünün ve bu salakların hepsinin bir tek kendilerini akıllı bulduğunu ve gücü yettiği için farklı olanı ezdiğini düşünün. Tam olarak böyle bir…devamıFilm de adı gibi tam bir cinnet. İzlerken ben çıldırdım; kadın ne yapsın? Bütün salakların bir adaya toplandığını düşünün ve bu salakların hepsinin bir tek kendilerini akıllı bulduğunu ve gücü yettiği için farklı olanı ezdiğini düşünün. Tam olarak böyle bir film. Neyse en sonunda rahatladıkta keyfimiz yerine geldi. İzleyin. Korku pek yok gizem desen hiç yok. Olacakları tahmin edebiliyoruz zaten ama yine de bir kadının kendini gerçekleştirmesi adına izlenir. 10/9
İmkansızlıklar içinde çekilen gerçek bir film. İzlerken Türkiye'nin haline ağlamamakta mümkün değil. Gerçekten bu olanlar yaşandı bir zaman, saklanan tarih mi diyorsunuz ne derseniz deyin bu zulme uğradı insanlar. Acı ve gerçek bir film. 10/10
An itibariyle 800. filmi mi de izlemiş bulunuyorum. Güzel bir Kore filmi daha. Eşi öldürülmüş bir adamın davasını çözmek için avukatların birbirleri ile girdiği mücadele ve sonundaki ters köşeler... Güzel bir filmdi 8/10
Merakları üzerine çeken bir film olsada ilgimi celb etmedi. Kendini izlettiriyor, merak ediyorsunuz ama sonucu gördüğünüzde "eeee, bu muydu?" diye bir soru çıkıyor ortaya. Daha güzel işlenebilirmiş. Sembolist bir hava oluşturmaya çalışmışlar ama olmamış. Simgeler hiçbir şekilde işlenmemiş. Bir arayış…devamıMerakları üzerine çeken bir film olsada ilgimi celb etmedi. Kendini izlettiriyor, merak ediyorsunuz ama sonucu gördüğünüzde "eeee, bu muydu?" diye bir soru çıkıyor ortaya. Daha güzel işlenebilirmiş. Sembolist bir hava oluşturmaya çalışmışlar ama olmamış. Simgeler hiçbir şekilde işlenmemiş. Bir arayış var ama bu arayış kimseyi bir yere götürmüyor, karakterlerde şöyle böyle üzerine oturulmadan telef ediliyor işte. 5/10
Bürokrasi denen işin ne kadar saçma ve uzun olduğunu göstermesinin yanı sıra ruhsal çöküntünün ve içsel sıkıntının da güzel bir şekilde sunulduğu film olmuş. Bu kadar az kişi tarafından biliniyor olması da üzücü bir gerçek tabii. 8/10
Aşk, sevgi, romantik filmler bana hitap etmesede bu koreliler bu işte çok ama çok iyi. Gerçekten sevmediğim bir türün bağımlısı yaptılar. Özellikle Hyo-joo Han'ın oyunculuğu yine çok güzeldi. Severek izlediğim bir film oldu. ❤️ 9/10
Bu adamlar gerçekten duygu işlerinden anlıyorlar. Piyano ve keman cümbüşü özellikle müziklerin güzelliği ve gözlerden istemsizce dur durak bilmeden akan damlalar... Bu soğuk günlerden içinize bir tutam sıcaklık ve naiflik katacak mükemmel bir film❤️❤️
Senaryosu John Steinbeck'e ait olan film, Hitchcock filmografisinde istediği yeri bulamıyor maalesef. Lakin benim sevdiğim güzel tek mekan bir eser oldu aynı zamanda Hitchcock sinemasının savaşı anlatan tek yapıtı. Film, denizin ortasında bir sandalda toplanan bir grup insanın hayatta kalma…devamıSenaryosu John Steinbeck'e ait olan film, Hitchcock filmografisinde istediği yeri bulamıyor maalesef. Lakin benim sevdiğim güzel tek mekan bir eser oldu aynı zamanda Hitchcock sinemasının savaşı anlatan tek yapıtı. Film, denizin ortasında bir sandalda toplanan bir grup insanın hayatta kalma mücadelesini anlatıyor gibi görünsede. Sandalda bulunan farklı kesim insanlar aslında bize bir Amerikan manzası sergiletiyor. Ve film kendisini istemeden de olsa bir savaşın taraftarı yapıyor. 10/9
"Lynch sineması, "diye bir şey var: insanın hiçbir şey anlamadığı ya da anladığını sandığı... Ortası bulunmayan bir film ya seversiniz ya da hiç sevmezsiniz ama benim için üzerine kitaplar yazılacak bir eser. Bir aile içi çöküntünün ruhsal karmaşası bu film.…devamı"Lynch sineması, "diye bir şey var: insanın hiçbir şey anlamadığı ya da anladığını sandığı... Ortası bulunmayan bir film ya seversiniz ya da hiç sevmezsiniz ama benim için üzerine kitaplar yazılacak bir eser. Bir aile içi çöküntünün ruhsal karmaşası bu film. Öyle mi acaba? Aile var mı ortada... Cinsellik sadece bir imgelem mi? Her şey rüya? Yok ve Lynch... Ne düşünüyoruz biz? Düşünceler 21.yy insanı bunlarla var oluyor.. 10/8