28 hafta serisini seven ve bundan önceki 28 yıl sonrayı çok beğenen biri olarak hiç ama hiç beğenmedim bunu. Yani Film ana konudan tamamen sapmış. Satanist sapkın bir grubun işkence olayına dönmüş. Dr Kelson bu dünyanın neresinde ne amacı var…devamı28 hafta serisini seven ve bundan önceki 28 yıl sonrayı çok beğenen biri olarak hiç ama hiç beğenmedim bunu.
Yani Film ana konudan tamamen sapmış. Satanist sapkın bir grubun işkence olayına dönmüş.
Dr Kelson bu dünyanın neresinde ne amacı var ben anlamadım. Hafif sıyırmış eyvallah anladikta akıllı tarafı ne iş yapıyor ? Şu Jimmy'ler saçmalığı baydikca baydı. Yani Kıyamet sonrası film muhabbetinden çıkmış sacma sapan birşeye evrilmis.
Puanım 4.5 en fazla o da. Kesinlikle bana hitap etmedi.
Yapmak için yapılmış bir film gibi. Film o kadar sıkıcı ki,senaryosu iyi olmasına rağmen çöp edilmiş bir film. Daha iyi bir iş çıkarılabilirdi fakat bomboş bir film yani. Vaktimi çalmaktan başka bir işe yaramadı. Filmin sevdiğim tek özelliği rollerin tersine…devamıYapmak için yapılmış bir film gibi.
Film o kadar sıkıcı ki,senaryosu iyi olmasına rağmen çöp edilmiş bir film. Daha iyi bir iş çıkarılabilirdi fakat bomboş bir film yani. Vaktimi çalmaktan başka bir işe yaramadı.
Filmin sevdiğim tek özelliği rollerin tersine dönmesiydi. Dünyamızda insanlar hayvanlara eziyet ederken bu filmde eziyet gören hayvanlar (hayvan maskeli insanlar) insanlara eziyet ediyor.
Yani,mide bulandırıcı rahatsız edici ve ortalamanın altında bir film.
5/10
Daha yeni çıkmış bir cizgi dizi. Bojack horsemanin yapımcısının yaptığını duyunca hemen izlemeye kostum. Tabii yeni çıktığından 1 sezon ve 10 bölüm. Ailevi sorunların anlatılmasını beğendim,ama diğer sezonlarda dahada iyileşir umarım. Zaten kötü değil fakat bojack daha iyi.
Diziyi sadece istediğim gibi anlatmak için bu hesabı açtım. Farklı şeylerde paylasabilirim. Bu arada ilk postum bu. Dizi dünyanın en iyi dizileri sıralamasında ilk 3'e giriyor zaten. İlk 1 bile olabilir tam hatırlamıyorum. Ama dizi benim favorim oldu. Sırf finali…devamıDiziyi sadece istediğim gibi anlatmak için bu hesabı açtım. Farklı şeylerde paylasabilirim. Bu arada ilk postum bu.
Dizi dünyanın en iyi dizileri sıralamasında ilk 3'e giriyor zaten. İlk 1 bile olabilir tam hatırlamıyorum. Ama dizi benim favorim oldu. Sırf finali yüzünden böyle bir şaheseri "onun finali kötü" diyip geçiştirmek olmaz.
Sezon sıralamam:
6>4>3>5>7>1>2>8
Benim sezon sıralamam böyle herkese göre değişir gerçi.