Kuş olsaydık zahmet vermeyelim diye ağaç dalına bile konmazdık.. İnce düşüne düşüne kopardık kendi iplerimizi.. Kimseye yer kalmadı "Ne gözüm de , nede gönlümde.." 🌙🖤🎶
Hayır demek sizi kötü biri yapmaz. Hayır demek sizi bencil biri yapmaz. Hayır demek, zamanınızı ve enerjinizi koruyan sağlıklı bir sınırdır. Kimin ve neyin sizin için önemli olduğu konusunda dürüst olun. #Hayırlı Cumalar#