“Yıl mı bitiyor ? Yoksa biz mi bittik. Bir muammadır yaşadık. Hüzün dolu bir yıldan geçtik yine... Korunduk, kolladık. Sevdiklerimize üzüldük. Sarılamadık, koklayamadık... Toprak oldu kimileri. Koca dünya savaşlar afetler yaşadı. Bu acılar içinde sevdiklerimizi hiç bir yere sığdıramadık. Lütfen…devamı“Yıl mı bitiyor ?
Yoksa biz mi bittik.
Bir muammadır yaşadık.
Hüzün dolu bir yıldan geçtik yine...
Korunduk, kolladık.
Sevdiklerimize üzüldük.
Sarılamadık, koklayamadık...
Toprak oldu kimileri.
Koca dünya savaşlar afetler yaşadı.
Bu acılar içinde sevdiklerimizi hiç bir
yere sığdıramadık.
Lütfen iyileş Dünya, biz çok mutsuzuz...”
Aydınlık, adaletli, Uygar Bir yıl ver bize..
☃️❄⛄