Çünkü yasemin ta eski zamanlardan beri bir sevinçli hayvan hareketlerinin koku pandomimini oynayıp gitmektedir. Belki başka bazı çiçekler de onun kadar tatlıdır; ama yasemin aşırı hassas olmadan tatlıdır, mertçe tatlıdır, ödün vermeksizin tatlıdır. "Ben tatlıyım" der yasemin. "Eğer beğenmeyen varsa,…devamıÇünkü yasemin ta eski zamanlardan beri bir sevinçli hayvan hareketlerinin koku pandomimini oynayıp gitmektedir. Belki başka bazı çiçekler de onun kadar tatlıdır; ama yasemin aşırı hassas olmadan tatlıdır, mertçe tatlıdır, ödün vermeksizin tatlıdır. "Ben tatlıyım" der yasemin. "Eğer beğenmeyen varsa, küçük oğluna almasın" der. Kolay yayılır ama usandırıcı değildir. Romantiktir ama pek seyrek melankolik olur. Yaseminde yabani bir yaratığın zarafeti vardır. Kendi kendine yeterli, kabına sığmayan bir nitelik. Tropik gecelerde öten canlı bir saksofondur sanki.
#tomrobbins #parfümündansı #pancarındansı #çiçek #çiçekler #yasemin #yaseminçiçeği #yaseminkokusu #koku #parfume
En nefret ettiğim cümlelerden biri de; "Onu da öyle kabul edelim" Neden kabul ediyoruz arkadaş. Kimse kimsenin görgüsüzlüğünü, salaklığını ve seviyesizliğini tolere etmek zorunda değil.
Sanat ve pornografi arasında bir sınır yoktur. Her şeyden sanat yapabilirsiniz. Bir mumdan veya bir kayıt cihazından sanat filmi yaratabilirsiniz. Süt içen bir kedi ile bir sanat eseri yaratabilirsiniz. Sevişen insanlarla bir sanat eseri yapabilirsiniz. Sınır yok. Farklı bir açıdan…devamıSanat ve pornografi arasında bir sınır yoktur. Her şeyden sanat yapabilirsiniz. Bir mumdan veya bir kayıt cihazından sanat filmi yaratabilirsiniz. Süt içen bir kedi ile bir sanat eseri yaratabilirsiniz. Sevişen insanlarla bir sanat eseri yapabilirsiniz. Sınır yok. Farklı bir açıdan çekilen veya türetilen herhangi bir şey artistik veya deneysel olarak görülebilir.”
– Gaspar Noé
Yalnız kalmaktan korksam suyunuza giderdim. Ben ego, gereksiz trip, el şakası, içten pazarlık, duygu sömürüsü, görev edinilen iyilik ve miy miy halleri sevmiyorum. Size iyi gelen bir şey bana iyi gelmiyorsa idare etmem, edemem. Bu konuda anlaşabildiğim herkes baş tacı.
Hamam böceği de böcektir, uğur böceği de. İkisini birbirinden ayıran dış görünüşüdür. Birisini elimize alıp ona şarkılar söyler, diğeri ölsün diye evimize düzenekler kurarız. Yani, dış görünüş bu çağda her şeydir. Yani dışı beğenilmeyenin içi merak edilmez.