Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı
indir.
_nyctophilia_İlk gönderin hayırlı olsunn ve diyordum içimden paylaşsa nasıl paylaşır acaba diye, bayaa da güzel paylaşırmışsın ;) Kalemine sağlıkkkk ✨
1y
2 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (2)
menhusİconunda hsy kraliçe olan birinin kötü bir şey yazması benim için imkansız gibi bir şey.. İşin makarası ama orv seven…devamıİconunda hsy kraliçe olan birinin kötü bir şey yazması benim için imkansız gibi bir şey..
İşin makarası ama orv seven görünce ayrı bir mutlu oluyorum.
Yazının tamamını okumadım ama okuduğum kısımlarını çok beğendim, umarım sık sık gönderilerini paylaşırsın bizimle 🌸