İlk 3-4 bölüm gayet güzel gitti merak uyandırıcıydı. Devamını beğenemedim daha güzel olabilirdi. Bilmiyorum fena değildi Bence gerek yok izlemeyin zaman kaybı sşkswmsms
Otistik bir baba olan Sam'in çocuğuna tek başına bakıp tek başına mücadele ettiği bir film... Ben bayıldım dram seversenizz kesinlikle tavsiye ederim. ☁️✨
Güzel romantik bir film izlenilebilir. Cassie'nin yazdığı şarkıların anlamlarına bayıldım tek kelimeyle harika. Başrollerin birbirleriyle uyumu çok güzel 🥰 Çıtırlık film 🎬✨
Wow ben bayıldım diziye dövüş sahneleri falan herşey çok iyiydi çok başarılı bir dizi Aksiyon sevenler için gerçekten izlenilmesi gereken bir dizi. Baya baya sarıyor arkadaşlar.
Ağlamaktan gözlerim berbat. Çok duygusal çok ince çok derin bir film. Yani ne diyebilirim ki...Noah'ın herşeye rağmen yanında olması.. Neyse diyecek başka bişey bulamıyorum 🥲 Sevgiyle kalın 🤍🥺
Kesinlikle izlemelisiniz. Dizi herşeyi hak ediyor. Keşke önceden izleseydim. Dizi baya sarıyor çok güzel hemde fazlasıyla etkileyici.. Ben erken izlemediğime pişman oldum ama siz izleyin erkenden. 🥺🤍
Bi ablamın önerisi ile izledim. Gayet eğlenceli bir film. Her karakteri ayrı üzüntü, neşe, tiksinti, öfke korku.. En çok üzüntüyü sevdim 🥰 Sıkılmadan izleyebilirsiniz 🤍✨