Puanım : 6.5/10 ✅ Marvel serisinin 2.filmiyle son gaz devam ediyoruz. Hulk filminin seyir zevki bir tık düşüktü. Nedenini bilmiyorum ama beklentimin 1 puan altında kaldı. Kötü değildi elbette. Yılına göre gayet iyi iş çıkarmış. Serinin diğer filmlerine de devam…devamıPuanım : 6.5/10 ✅
Marvel serisinin 2.filmiyle son gaz devam ediyoruz. Hulk filminin seyir zevki bir tık düşüktü. Nedenini bilmiyorum ama beklentimin 1 puan altında kaldı. Kötü değildi elbette. Yılına göre gayet iyi iş çıkarmış. Serinin diğer filmlerine de devam ediyorum. 1 yıla kalmaz bitireceğim inşallah 😂😂😂
Puanım : 8.9/10 ✅ Herkese selamlar... ✨♥️ Yeniden döndüm film izlemeye. Marvel serisiyle başladım. IRON MAN filmiyle açılışı yaptım. Fazlara göre izlemeye başladım. Filmin başlangıcını pek anlamamıştım. Ama sonrasında gayet akıcı bir şekilde ilerledi. Serinin diğer filmlerine devam ediyorum tabi…devamıPuanım : 8.9/10 ✅
Herkese selamlar... ✨♥️
Yeniden döndüm film izlemeye. Marvel serisiyle başladım. IRON MAN filmiyle açılışı yaptım. Fazlara göre izlemeye başladım. Filmin başlangıcını pek anlamamıştım. Ama sonrasında gayet akıcı bir şekilde ilerledi. Serinin diğer filmlerine devam ediyorum tabi ki. Filmler de görecelidir. Herkes beğenmeyebilir. Ben bu filmi beğendim açıkçası. Ha bazı yerler elbette komikti 😂😂 ama göze batmadı pek fazla.
PUANIM : 8.7/10 ✅ Nasıl bir giriş yapmalıyım bilemedim. Bu filme benzer bir film daha izlemiştim zaten. ( GÖRÜNMEYEN MİSAFİR) Her ikisi de İspanyol YAPIMLI. Filmde sonra yine tabi ki ters köşe mevcut. İzlemeye değer bir film. Konusu morgdan bir…devamıPUANIM : 8.7/10 ✅
Nasıl bir giriş yapmalıyım bilemedim. Bu filme benzer bir film daha izlemiştim zaten. ( GÖRÜNMEYEN MİSAFİR) Her ikisi de İspanyol YAPIMLI. Filmde sonra yine tabi ki ters köşe mevcut. İzlemeye değer bir film. Konusu morgdan bir ceset kayboluyor ve bunu bulmaya çalışıyorlar. O süreçte geçenleri izleyeceksiniz. Tavsiye edilir mi? KESİNLİKLE EVET...
PUANIM : 8/10 ✅ ŞAHSİ FİKRİM : FİLM ENFESTİ. SOLUK SOLUĞA İZLEDİM. BAŞROL SEÇİMİ DOĞRU BİR TERCİH OLMUŞ. GENEL KONUSUNDA DA GEÇİYOR. BİR ASKER BİRİNİN VÜCUDUNDA UYANIYOR VE TRENDE BİR BOMBACI BOMBA PATLATACAK BUNU 8 DAKİKA İÇİNDE BULMASI GEREKİYOR. KARMAŞIK…devamıPUANIM : 8/10 ✅
ŞAHSİ FİKRİM : FİLM ENFESTİ. SOLUK SOLUĞA İZLEDİM. BAŞROL SEÇİMİ DOĞRU BİR TERCİH OLMUŞ. GENEL KONUSUNDA DA GEÇİYOR. BİR ASKER BİRİNİN VÜCUDUNDA UYANIYOR VE TRENDE BİR BOMBACI BOMBA PATLATACAK BUNU 8 DAKİKA İÇİNDE BULMASI GEREKİYOR. KARMAŞIK BİR KURGUYA SAHİP GİBİ GÖRÜNÜYOR AMA KESİNLİKLE ÖYLE DEĞİL. GAYET İZLENEBİLİR BİR FİLM. TAVSİYE EDİLİR RAF HALKINA 😂🌸
PUANIM : 9/10 ✅ ŞAHSİ FİKRİM : BU FİLM MUAZZAM ÖTESİYDİ. SONUNA KADAR SOLUK SOLUĞA İZLEDİM. YAPAY ZEKAYI RESMEN RESMETMİŞ. KESİNLİKLE İZLEMELİSİNİZ. TAVSİYE EDERİM. SONU FENA TERS KÖŞELİDİİRR.
PUANIM : 6/10 ✅ 1 gecede 2 film izlemek çılgınca bir şey benim için 😂😂 ŞAHSİ FİKRİM : Başlangıçta pek bir şey anlamamıştım. 50.dakikadan sonra anlaşılır olmaya başlıyor. Açıkçası çok fazla beklentim yoktu ama finali kesinlikle ters köşeli. Eğer algınız…devamıPUANIM : 6/10 ✅
1 gecede 2 film izlemek çılgınca bir şey benim için 😂😂
ŞAHSİ FİKRİM : Başlangıçta pek bir şey anlamamıştım. 50.dakikadan sonra anlaşılır olmaya başlıyor. Açıkçası çok fazla beklentim yoktu ama finali kesinlikle ters köşeli. Eğer algınız yüksekse tahmin gücünüz çok iyiyse sorun yok 😂 Ama değilse ters köşe olabilirsiniz.
Tavsiye edilir mi?
Bence izlenebilir. Polisiye, aksiyon karışık.
PUANIM : 6/10 ✅ Bireysel yazmak istiyorum. Genelde hem ana konusunu yazar sonra kendi düşüncemden bahsederdim. Ama bugün rastgele takılacağım. Aksiyon filmi önerisi bakındığımda bu film çıktı karşıma. 2 saat 24 dakika ENDONEZYA yapımlı bir film. Çoğunlukla aksiyonu bol ama…devamıPUANIM : 6/10 ✅
Bireysel yazmak istiyorum. Genelde hem ana konusunu yazar sonra kendi düşüncemden bahsederdim. Ama bugün rastgele takılacağım. Aksiyon filmi önerisi bakındığımda bu film çıktı karşıma. 2 saat 24 dakika ENDONEZYA yapımlı bir film. Çoğunlukla aksiyonu bol ama çok havada kalan kısım fazlasıyla yer edinmiş. Yani bazı kısımlar birbiriyle pek bağlanmıyor, kopup gidiyor. Eğer kan görmeyi sevmiyor ya da dayanamıyorsanız asla izlemeyin. Onun dışında boş vaktiniz varsa çerezlik bir film.
PUANIM : 10/10 ✅ Bu romanı lise zamanında keşfetmiştim. Şehrin kütüphanesinde raflar arasında kaybolmuşçasına sürekli roman alır okurdum. Bunu görünce alıp okumak istedim. Romana bir okuyuşta bitirdim. Bazen insan içini yazıya döker. Karşısındakine bir bütün anlatamaz insan. İşte o zaman…devamıPUANIM : 10/10 ✅
Bu romanı lise zamanında keşfetmiştim. Şehrin kütüphanesinde raflar arasında kaybolmuşçasına sürekli roman alır okurdum. Bunu görünce alıp okumak istedim. Romana bir okuyuşta bitirdim. Bazen insan içini yazıya döker. Karşısındakine bir bütün anlatamaz insan. İşte o zaman sırdaşın olur günlüğün...