Bu ilk uzun metraj filmlerini çeken yönetmenlerin, sanki 40 yıllık tecrübeye sahipmiş gibi iş çıkarmalarını anlamıyorum. Atmosfer kusursuz, teknik açıdan ise resmen ağzım açık kaldı. Özellikle bunun yönetmenlerin ilk uzun metrajlı filmi olduğunu düşününce ortaya koydukları iş daha da etkileyici.