Sevgili hacılarım ve gacılarım bazı aksaklıklardan dolayı ortalarda yoktum ama sizler için döndüm. Filmin ikincisini izlemek henüz nasip olmadı ama birincisini beğendiğim için üçden fazla izlediğim doğrudur. Filmin konusu ünlü bir oyun üreticisi bi ailenin en son kalan küçük veliahtının…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım bazı aksaklıklardan dolayı ortalarda yoktum ama sizler için döndüm.
Filmin ikincisini izlemek henüz nasip olmadı ama birincisini beğendiğim için üçden fazla izlediğim doğrudur.
Filmin konusu ünlü bir oyun üreticisi bi ailenin en son kalan küçük veliahtının evlenmesiyle başlıyor. Başrol ablamızsa yetim Grace ailenin cicibicili gelini olmaya çalışıyor. Tabi her ailede olmazsa olmaz bir gudubet olur ve o da büyük hala, memnuniyetsiz sürekli eski kafa takıntılı ve yeni gelini ailenin parasına göz diktiğini ileri sürüyor. Yalnız böyle söyleyince bi filmden soğudum yeminle baya baya Türk dizisi tadında. Neyse konumuza geri dönelim. Bunların bi geleneği var aileye kabul töreni gibi yeni gelen kişi saçma sapan bi kutudan kart çekiyor ve gelen oynu oynuyolar. Velihatın bir abisi birde ablası var ve onlarında eşleri aynı olayı yaşamış ailede bi şekilde kalmışlar büyük olasılıkla en kıytırık oyunlarda tahmimen onlara çıkmış. Ama oyun dediğimiz şey maalesef masum değil. Sabaha kadar kazanamazlarsa ölücekler. Rus ruleti gibi ya yaşıycan aileye katılıcan ya da ölücen. Tabikide bahsıtsız kadersiz yeni gelinimize saklambaç oynu çıkıyor. Ebe saklanıyor diğerleri ise onu ellerinde silahlarla bulmaya çalışıyorlar.
Buraya kadar herşey gayet güzel ama kabul edelim ki filmimiz on onluk değil sonunda her birisinin balon gibi patlaması tam bir saçmalıktı. Birde gelinimizin sürekli yalan söylemeside cabası. En çok güldüğümse eniştenin bir türlü elindeki arbaleti kullanamamasıydı tabi kimse Darly im gibi olamaz...
Uzun lafın kısası telli duvaklı olup, yeni gelin sunumları yapmaya kalmadan patladı gittiler.
6/10
Sevgili hacılarım ve gacılarım bu gece "saçma mıydı neydi lan şimdi bu?!" adlı yapımdan bahsedelim... Konusu bir öğretmen ablanın 18 kişilik sınıfından 17si kayboluyor. Ve polislerde bişey bulamadıkları için olayın üstünü kapatıp kimseye haber vermiyolar. Kendi aralarında halletmişler yani civar…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım bu gece "saçma mıydı neydi lan şimdi bu?!" adlı yapımdan bahsedelim...
Konusu bir öğretmen ablanın 18 kişilik sınıfından 17si kayboluyor. Ve polislerde bişey bulamadıkları için olayın üstünü kapatıp kimseye haber vermiyolar. Kendi aralarında halletmişler yani civar köy ve şehirlere bakmak haber vermek kimsenin aklına bile gelmemiş. Çünkü kamera kayıtlarına bakıyolar çocuklar karanlığa koşuyor, neyse diyip nereye gittiklerine bakan yok öylesine karanlık... ya evleriniz dip dibe birinin kamerasıyla diğerinin devamını izleyemiyosunuz eyyyyy film senaristleri!?? düşünün polisin aklına gelmiyo çocuklardan birinin babasının aklına geliyo çocukların gittiği yöne bakmak.
Neyse derken büyücü mü desem? cadı mı desem? ağaçla mı alakalı? karıyla mı alakalı? yani afedersiniz ama m*l gibi ortada bırakıyor film.
Filmi neresinden tutsam iki ucu kanlı değenek yani elinize bulaşıyor. Sonunda ne oldu ben ne buldum ulan hala düşünüyorum anasını satayım neydi la bu film şimdi neyine oscar aldı? Bide bazıları buna uzun uzun yazmış abim aniden çıkan saçma sapan şeylerden öte filmde hiç bi cacık YOK büyüklerin hepsi salak bir tek o küçük uşak aklıyla halletti o kadar. Karakterlerin hepsi havada kaldı ne hikayesi nede konusu açık ve net beni sarmadı.
İzlemek isteyen olursa bu imbd nin 7/10 üzeri verdiği filmden 2/10 diye izlersen etkilenebilirsin.
Hala sorularım bitmedi bide bu bi sanat filmi miydi? Korku filmi gibi ama değil gibi miydi? filmin ismi neden silah? Rüyasında evin üzerinde silah gören abim hiç mi anlamına bakmadın? 2.17 neyi ifade ediyo? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Sorularım bu kadar. İstediğinizden başlayabilirsiniz 😄
Bu filmin 2.si inşallah gelmez..
Saygılar...
3/10
Sevgili hacılarım ve gacılarım kabul edelim ki robotlu filmlerde senaryo hep aynı bunların babası olarak chucky yaşlandığı için tabi sahne bu yapay zekalara kaldı. Biz izleyicilerde bunu kabul edip izliyoruz. Belki bu sefer kötü olmaz dedim bu kadar iyi yorumlara…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım kabul edelim ki robotlu filmlerde senaryo hep aynı bunların babası olarak chucky yaşlandığı için tabi sahne bu yapay zekalara kaldı.
Biz izleyicilerde bunu kabul edip izliyoruz. Belki bu sefer kötü olmaz dedim bu kadar iyi yorumlara kanmak mantıklıdır dedim ve belkide companion gibi bir film olabilir izletir kendini dedim ve tekrar pişman oldum. Bir Cassandra gibi değil tabi o tam bir fiyaskoydu bu iki üstü.
Filmimiz ebeveynleri vefat eden cady kardeşimizin teyzesinin inanılmaz bir zekayla 10 dakikada yaptığı oyuncağı konu alıyor. Bakın ne diyorum 10 dakika şu zamana kadar yapılan mekanik oyuncakları habire bir g*tlerinde bi sıkıntı varmış gibi hızlı yapıp kusurlu yapmaları inanın beni benden alıyor.Sizin atalarınızda acele işe şeytan karışır diye diyen hiç mi kimse yoktu. Yaptın bari testi yeğenin üstünde yapma başka bi yerde bi dene kontrol et veri tabanını bi iyileştir önce sonra kime denetiyosan dene yok arkadaş yok. Ve bu harika inanılmaz zeki ablamız robotta bi değişiklik olduğunu fark ettiğinde tamir mi ediyor? Ne saçmalıyosunuz tabikide hayır paketleyip laboratuvar götürüyor. Yani adam akıllı bir aç kapa düğmesi bile olmayan robotumuz bütün yeteneklerini kullanıyor ve herkesi birer birer doğramaya başlıyor. Sonrasını tahmin edeceğiniz gibi cady kardeşimiz robotun fişini çekiyor. Peki bu cady kardeşimizin yaşadığı travmaları sorarım kim halledicek??? Neyse ikinci filmini izler miyim bilmiyorum ama birinci filmini bidaha izlemiyeceğimi biliyorum. Saygılar..
4/10
Sevgili hacılarım ve can bacılarım 2025 filmlerindeki iğrençlik ve böcekli yapımlardan sonra adam akıllı bir kitap serisi uyarlamasıyla karşınızdayım. İnanırmısınız aşırı ters köşe oldum. Filmin yorumlarını okurken hep şunu düşündüm bu kadar şişirilen şeyler genelde hep bi çin malı ya…devamıSevgili hacılarım ve can bacılarım 2025 filmlerindeki iğrençlik ve böcekli yapımlardan sonra adam akıllı bir kitap serisi uyarlamasıyla karşınızdayım.
İnanırmısınız aşırı ters köşe oldum. Filmin yorumlarını okurken hep şunu düşündüm bu kadar şişirilen şeyler genelde hep bi çin malı ya da bir tırt çıkma durumu oluyor bu da öyle mi diye. Sonra iki saat sonra helal olsunla bitirdim filmi.
Övgüleri ve şaşkınlıkları bir kenara bırakarak filmden biraz bahsedelim konumuz evine hizmetçi arayan tam bir amerikan ailesi tadında yaşayan zengin ablamızla başlıyor. Başvuru yapan bir kızcağımız (bu arada bence bu oyuncu yerine mia goth olsa çok daha iyi olurdu) yalan yanlış doldurduğu iş başvurusunda bu ablayla tanışıyor. Evin hanımı ablamız buna bayılıyor. Yeni ve temiz bir oda, kullanmadığı kıyafetler, son model bir telefon hatta kullandığı son model arabaya kadar herşeyi veriyor ve istediği şeyler ev işlerini yapması, yemek hazırlaması falan filan. Böyle bir iş sonrası çoğu kişi işkillenir ama kız etkilenmiyor. Zaten parası yok ve külüstür arabasında yatan kalkan bir kız gel gelelim bi anda işler değişiyor. Evin hanımında bir gariplik var çevresindende deli yaftası yemiş biri ama eşi yakışıklı önemseyen aşırı iyi biri tabi kızımız adama aşık oluyor. Evin hanımı durduk yere(spoiler vermemek için başka kelime bulamadım) arıyor delleniyor ve sürekli başına sıkıntılar açıyor arabasını kullanıyor hop çalıntı araç ihbarıyla tutuklanıyor. Sabah kalkıyor evin hanımı çıldırmış etrafı dağıtıyor. Eşi üzgün mecbur bir teselli ihtiyacı varken şansa bak bu kız onun tesellisi oluyor. Kim ne derse desin aldattığıyla kaldı diyorum. Evin beyini ayarttıktan sonra bu ablamızın başına gelmeyen kalmıyor. Peki neler oluyor dersiniz? 2 saat boşluğunuz varsa izleyebilirsiniz sonunda sizde şaşırıcaksınız.
Ekstra Notlar:
365 gün abimiz orda bahçivan olduğunu görünce dedim ki aha filmde sapıtıcak ilk defa eli yüzü düzgün birini oynadı şok olduk. İkinci olarak o evin hanımının heryere çıkış izni var herşeyin şifresine kadar biliyor. Ve eşide teknolojik alanda çalışıyor, kameralar gibi ciddi evde eşyalar var hiç birini şu zamana kadar alıp bir polise gitmemek neden ablam neden?? Deli ilan edilmişin zaten bari deli olmaya devam et al bir bıçak kızınla mı tehdit ediyor sende onu deliliğinle tehdit et. Neden dışarı mükemmel eşi oynayasın? Delir yani bari kafan rahat rahat hastanede yatardın. Zaten çocuğu kayınvaliden büyütmüş çocuk robot olmuş. Bir hayır gelmiyosa ordakilerden bas git diğerlerine anlat hayır sonunda da polis kadın zaten seni bu işten kurtarmadı mı demek ki söyleseydin en baştan bunlar olmazdı. İnsan bir eski eşini araştırır yani...
Yinede filmi sevdim.
7/10
Dip not: AİLE FİLMİ DEĞİLDİR!
Sevgili hacılarım ve gacılarım daha henüz kimse yazmamışken imdadınıza yetişip ben sizler için yazıyorum. Not spoiler var o yüzden haberiniz olsun okurken tadımız kaçmasın. Olay şöyle bi binada sebepsiz yere yangın alarmı çalışıyor ve bi dairede küvette kimliği belirsiz eritilmiş…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım daha henüz kimse yazmamışken imdadınıza yetişip ben sizler için yazıyorum. Not spoiler var o yüzden haberiniz olsun okurken tadımız kaçmasın.
Olay şöyle bi binada sebepsiz yere yangın alarmı çalışıyor ve bi dairede küvette kimliği belirsiz eritilmiş bir ceset bulunuyor. İki zeka küpü dedektifte olayları çözmeye çalışıyor. Asıl olay sıkı durun bu cesedi bu hale getirenlerde.
Zamanında ergenliğin doruklarında olan üç arkadaş kavga ediyolar ve biri ölüyor. Kalıyor mu sana iki kişi biri masum diğeri salak zengin. Sonra hop bi bakıyosun masum olan elemanı diğer salak aklanmak için ispiyonlamış, masum olan hapse giriyor ve çok geçmedende intihar ediyor. Zengin velet psikolojisi paraya bağlı tabi hemen fıttırıyor.
Şimdi bak insanın aklına şu geliyo yani madem nefes almayı unutucak kadar durumun kötü neden polis veya doktora gitmezsin yani neden. Tabi bu hapisde ölenin iki tanede kız kardeşi var biri abisinin yıllar sonra intikamını almak için bu salak zenginin her ayrıntısını öğreniyor ve tanıştıktan sonra aşık oluyor. Yani diziyi izlerken vay be oha olduğum tek noktası ilk bölümleriydi o da ceset acaba o kız mı yoksa o salak zengin mi habire bi ters köşe etti hakkını yememek lazım. Bu zengin elemanın çalıştığı patronu, karısı ve muhabir olan kadında tamamiyle bölüm uzatmak için yazılmış ekstralar. Zaten dizi hepi topu 8 bölüm o yüzden her ayrıntıyı ve kişiyi yazmıyorum biliyosunuz üşengeçlik var.
Sövme kısmını gelicek olursak öncelikle insta aleminde bi çok kişi you dizisindeki love ve joe ya benzetmiş zerre alakası yok onlar çok daha iyiydi. Burdaki abla abisinin intikamını "yaa bu zaten çok üzülmüş" diyerek zengine olan nefretini sildi attı, ha illa bi ortak nokta arıyosanız ikiside katilden çocuk yaptı ve ölen kişinin ismini çocuğuna koydu. İkinci olarak şu dizilerde ki cinselliğin altını rica ediyorum az kısın fazlası konun dağılmasına sebep oluyor. Son olarak dedektifleri de anlamadım aralarında başka mevzu olayla bağlantıları başkaydı. Tam çözmek üzereydiler yarım bırakıp başka davaya geçtiler.
2. Sezon olur mu bilmiyorum ama sizlerin yorumlarını çok merak ediyorum.
5/10
Dip not: baya bir karışık yazdığımı fark ettim ama izleyenler beni bu konuda anlayacaktır.
Sevgili hacılarım ve gacılarım uzun zamandandır fark ettim ki çizgifilm önermemişim hemen el atıyorum ve önerimi egoist manyak hükümdardan insan olma.. pardon lama olmaya çalışan bi abimizin hikayesi. Bilenler ve izleyenler mutlaka vardır ama kesinlikle tekrar tekrar sıkılmadan izlenebilir benim…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım uzun zamandandır fark ettim ki çizgifilm önermemişim hemen el atıyorum ve önerimi egoist manyak hükümdardan insan olma.. pardon lama olmaya çalışan bi abimizin hikayesi. Bilenler ve izleyenler mutlaka vardır ama kesinlikle tekrar tekrar sıkılmadan izlenebilir benim favori elemanım kesinlikle kaslı jelibon olan Kronk yani onun gibi saf onun gibi mal afedersiniz sadık birinin aramızda olmasını şahsen çok isterdim saygılar..
Ailecek izlenebilir ve kesinlikle çok keyifli.
Olamadım ülkeme adam ama bir gün olurum belki hayvan temalı bi yapım kendileri... İyi seyirler ☀️
10/9
Sevgili hacılarım ve gacılarım bir kez daha bir İnstagramda gördüm acaba ne olaki filmiyle karşınızdayım. Çocukluğumuzdan bildiğimiz ayak f*tişi olan prensin hikayesini bu kez az gerilim, az +18 ,az hırs, bir tutam böcek yarım tatlı kaşığı kurtçuk ve bir subar…devamıSevgili hacılarım ve gacılarım bir kez daha bir İnstagramda gördüm acaba ne olaki filmiyle karşınızdayım.
Çocukluğumuzdan bildiğimiz ayak f*tişi olan prensin hikayesini bu kez az gerilim, az +18 ,az hırs, bir tutam böcek yarım tatlı kaşığı kurtçuk ve bir subar dağı kanla tatlandırılmış olarak önümüze sundular. İyi mi desem kötü mü desem böyle bir arada kaldım üvey kızkardeşe üzülmemiz mi gerekiyodu yoksa oh olsun mu dememiz lazımdı o kısım biraz havada kalmış. Bu yıl ki filmlerde genel bir gariplik var çok fazla iğrençlik olması mı yoksa konusuzluk mu ya da başka bi problem mi emin olamadım.
Film bilinen bir çocuk masalından uyarlama ama bu sefer ana karakter üvey kızkardeşlerden büyük olanı. Külkedisi ablanın babası ölüyor falan filan biliyonuz hikayeyi..Yalnız bişey diyim mi külkediside az değil. Neyse külkedisinin büyük kardeşi prense delilercesine aşık, ormanda karşılaşıyolar ama prens bunu görünce "öyk ıyy bune be" falan diyo tabi kız güzellik standartlarının altında olduğu için canını verecek derecede güzelliği kafaya takıyor bir noktada o kadar sınırı geçiyo ki artık midesine kelepçe takılanlardan ilham alınarak kurt yumurtası yemeye karar veriyor, ayakkabıya ayağı sığmadı mı belli bi kısmını kesip atıyor. Bütün benlik sınırlarını aşıyor ama bir türlü güzellik sınırlarına ulaşamıyor ve prens yine yeni yeni yeniden Külkedisini tercih ediyor.
4/10
Yani merak ettiysen izle ama öneri değil.
Sevgili hacılarım ve bacılarım diziyi merak ettiğim için izledim. İzlediğimede pişman oldum. O kadar reklamını yap yap biri de şunu itip devirmiyor. Yav bu makine sonuç olarak vur devir bidaha kalkamıycak dizide iki tane (biri şahibeli olsada) erkek var ikiside…devamıSevgili hacılarım ve bacılarım diziyi merak ettiğim için izledim.
İzlediğimede pişman oldum. O kadar reklamını yap yap biri de şunu itip devirmiyor. Yav bu makine sonuç olarak vur devir bidaha kalkamıycak dizide iki tane (biri şahibeli olsada) erkek var ikiside pıst ya...
*Spoilerrr*
Dizinin saçma sapan bir sürü kısımı var ama ben bi kaç yerinden bahsetmek istiyorum..
Bunlardan biri başta bahsettiğim devirme kısmı, ikincisi kadın yaralanıyo,odaya kapatılıyo başına bir sürü şey geliyo aile de aman çokda nanay tadında kadına sürekli "boz kosondoroyo çok sovoyoroz son tomömön yonloş onlomoşson golobo son deloson" mantığıyla makineyi kapatmaktansa kadını deli hastanesine yatırıyolar.
O fırında yanmak üzere olan kızın ıq da incelenmeli anan sana fırının sıcak olduğunu öğretmedi mi...
Ama dizinin çok fazla hakkınıda yiyemem sıfıra sıfırda değil sonuç olarak oha dediğim kısımlarda oldu. Casandranın kızına gerçekten üzüldüm. Babasının abidik gubidik makinesi yüzünden sıkıntılı doğumu ve anasının 'dışarda bunu yerler' korkusu yüzünden yıllarca odada ölüme mahküm etmesi yazık ya...
Yani uzun lafın kısası; çekmediler fişimi huzur içinde öleyim, ne de olsa ben artık bir makineyim temalı yapım olmuş.
3/10
Bu arada diziyi izlerken sürekli aklıma Nazım Hikmetin şiiri geldi acaba o şiirden mi etkilendiler?
trrrrum,
trrrrum,
trrrrum!
trak tiki tak!
makinalaşmak istiyorum!
beynimden, etimden, iskeletimden geliyor
bu!
...
Sevgili hacılarım ve bacılarım ilk defa buralarda bir kore dizisi öneriyorum. Evet çok ilginç bir durum ama sıkı durun bu benim tarzım olduğu için paylaşıyorum. Tabikide bir webtoon uyarlaması yani yine bir çizgiroman vari bir şey şimdi isterseniz başlayalım... Bir…devamıSevgili hacılarım ve bacılarım ilk defa buralarda bir kore dizisi öneriyorum. Evet çok ilginç bir durum ama sıkı durun bu benim tarzım olduğu için paylaşıyorum. Tabikide bir webtoon uyarlaması yani yine bir çizgiroman vari bir şey şimdi isterseniz başlayalım...
Bir abimiz kötü durumlar yaşıyor ve sonucu intahar etmekte buluyor. Öldükten sonra ölüm ablamız buna 12 farklı kişinin hayatını veriyor( ve dip not hepsinin birbirine bağlantısı var) ve onlar biri ölmeden bir yolunu bulup yaşarsa abimize o bedende bir yaşama şansı daha verecek diye anlaşıyolar. Tabi ablamız bu işleri kolay değil zor şekilde yaptırıyor ve zaten ölmüş kişilerin( tahminen) son 25 dakikasını falan veriyor. Abimiz zorlanıyor ama ben bu kadarını anlatarak size izlemeniz için çıtır dizi önerisi yapmış oluyorum.
6/10
"Peki madem güzel dizi e konusuda fena değil Ashley hacım neden 6?" Diye sorduğunuzu düşünüyorum. Hemen cevap vereyim. Dizi iyi hoş ama sonu çok havada kaldı ben sonunu hastane odasında komadan annesinin yanında uynamasını daha çok tercih ederdim güzel bir bağlantı olurdu. Ek olarak o saçı rüzgarda dans eden klasik kötü adam meymenetsizi şeysi at yanaklı uşağın hala ölmemiş olmasıda ayrı bir beni sinir etmedi değil.
Konusu daha çok intaharın kötü sonuçlarına ve anne sevgisine dayansada ben diziyi izlerken kelebek etkisi olayını çokca düşündüm. Bakalım bu dizi sizlere ne düşündürücek...
Şimdiden iyi seyirler...
Ve ve ve son bir şey daha dizinin buradaki afişiyle zerre alakası yok yani romantik komedi dizisi değil içiniz rahat olsun.