"Ne görüyorsun? Böyle bir karanlıkta ne görülebilir ki? -Tam da hiçbir şey göremediğim için karanlığa bakıyorum." Kitaplar dışında fazla gönderi atmayı sevmesem de bu anime hakkında birkaç cümle yazmamak haksızlık olurdu. Fazla konuşmanın olmadığı, olanların ise bir yere bağlanmadığı türden…devamı