Çerezlik çok güzel bir anime. Havası hep gri ve insanı kendine çekiyor. İşlediği konu klasik ama ana karakter ve yardımcı karakter arasında gelişen hem somut hem de soyut durumlar animede merak uyandırıyor. Sonunu tatmin edici bulmadım ama bence yine de…devamıÇerezlik çok güzel bir anime. Havası hep gri ve insanı kendine çekiyor. İşlediği konu klasik ama ana karakter ve yardımcı karakter arasında gelişen hem somut hem de soyut durumlar animede merak uyandırıyor. Sonunu tatmin edici bulmadım ama bence yine de güzeldi. Mafya tarzı olan her şey seviyorum.
Puanım 9/10
Bu gönderiyi 12 saatlik yolculuk serüvenim esnasında sıkıldığım için paylaşıyorum. Bu yol bitmeyecek gibi hissediyorum ve çok sıkılıyorum bir şeyler önerir misiniz yolda iyi gidecek ??
İnsanların çoğu sizi kendi seviyelerine çekmek için yönlendirmeye çabalarlar, bunun nedeni onların yüksek seviyede olması değil tam tersine çabalarınıza kin besleyip kendi tembellikleriyle övünmek içindir. Tüm enerjilerini kendi hayatlarındaki yanlışları düzeltmeye değil, sizin hayatınızdaki başarıları gölgelemeye çalışarak olumsuzluklar saçıp durmaya…devamıİnsanların çoğu sizi kendi seviyelerine çekmek için yönlendirmeye çabalarlar, bunun nedeni onların yüksek seviyede olması değil tam tersine çabalarınıza kin besleyip kendi tembellikleriyle övünmek içindir. Tüm enerjilerini kendi hayatlarındaki yanlışları düzeltmeye değil, sizin hayatınızdaki başarıları gölgelemeye çalışarak olumsuzluklar saçıp durmaya harcarlar. Ve genelde böyle insanlar sizin üzerinizde bir hakları varmış gibi her şeyinize karışmaya çalışırlar. Onların istedikleri gibi olmayıp kendi hayatınızın kurallarıyla hareket ederseniz, size suçlu hissettirmek için tavır yapacak kadar da cüretlidirler. Bu tarz varlıklara karşı yapmanız gereken tek şey şu, bu yaşa kadar nasıl geldiyseniz onlar olmadan aynısını yine yapabileceğinizi onlara göstermektir. Hayatınız için verdiğiniz mücadeleyi bilmeyip sadece sizden bir şey isteyip vaktinizi çalmaya çalışan ahmaklara ne kadar vasıfsız olduklarını onları umursamayıp hayatınızı kendi kurallarınızla oynayarak gösterin!!!!
Demsaz - Tiranların Tiratları
Gelmiş geçmiş en sağlam kurguya sahip anime olabilir. Birçok dizi ve filmi dahi gölgede bırakacak bir gücü var. Animedeki çiçekler bile ayrı bir detay anlatıyor. İlk üç sezonu neredeyse 5 defa bitirdim. Yine de tadına doyamıyorum. Animeye ön yargısı olanların…devamıGelmiş geçmiş en sağlam kurguya sahip anime olabilir. Birçok dizi ve filmi dahi gölgede bırakacak bir gücü var. Animedeki çiçekler bile ayrı bir detay anlatıyor. İlk üç sezonu neredeyse 5 defa bitirdim. Yine de tadına doyamıyorum. Animeye ön yargısı olanların bu yargılarını kıracak türden bir anime, ancak animeye Attack On Titan ile başlarsanız korkarım ki ondan sonra izleyeceğiniz animeler size zevk vermez.
Puanım : 10/10
Fatih Sultan Mehmet Türk'tür, müslümandır, Türk tarihinin en önemli isimlerinden biridir. Yaptığı her işte muhteşem bir muhakeme ve idrak vardır. Hayatını devletine ve dinine adamış eşi benzeri olmayan bir devlet adamıdır. Hocası Akşemseddin onu ilmi olarak yetiştirmiştir. İstanbul'u Türk yurdu…devamıFatih Sultan Mehmet Türk'tür, müslümandır, Türk tarihinin en önemli isimlerinden biridir. Yaptığı her işte muhteşem bir muhakeme ve idrak vardır. Hayatını devletine ve dinine adamış eşi benzeri olmayan bir devlet adamıdır. Hocası Akşemseddin onu ilmi olarak yetiştirmiştir. İstanbul'u Türk yurdu kılmış, Çağ kapatıp çağ açan Sultan olmuştur.
Farklı yerlerde farklı insanlardan son zamanlar Fatih Sultan Mehmet ile ilgili asılsız ve saçma birçok laf dönmeye başladı. Hiçbir kaynağı ve dayanağı olmayan, sırf bir kameranın karşısında olduğu için bilgin zannedilen kişilerin vasıfsız iddiaları ile bulanıklaştırılmaya çalışılan berrak bir sudur Fatih. Kimse atalarımıza çamur atamaz. Aklı başında hiçbir vatan evladı buna izin vermez. Fatih benim atamdır. Atam benim namusumdur.
* Sonbahardan Rüyalar Gönder * Bana, bir girdap hışırtısı kaldı bu hatırlamaktan Nasibimi aldım rüyalardan Anladım ki bu kadarmış, buraya kadarmış Aşklar, sevmeler, öfkeler, sarılmalar Buraya kadarmış ayrılıklar, Rüyaların matemi bu kadar! İsterim ki Özlemler beni anımsatmasın mısralarında! Koydum aklımın…devamı* Sonbahardan Rüyalar Gönder *
Bana, bir girdap hışırtısı kaldı bu hatırlamaktan
Nasibimi aldım rüyalardan
Anladım ki bu kadarmış, buraya kadarmış
Aşklar, sevmeler, öfkeler, sarılmalar
Buraya kadarmış ayrılıklar,
Rüyaların matemi bu kadar!
İsterim ki
Özlemler beni anımsatmasın mısralarında!
Koydum aklımın bir köşesine unutmayı
Köşe bucak onu arıyorum...
-Demsaz
Devreleriniz yansın istiyorsanız kesinlikle izleyin! Dizinin gerilimi ve bilim kurgusu beni çok tatmin etti. Senaryosu ve işlediği konu zaten eşsiz. Benim için tek kötü yanı dizinin her bölümünden bir şeyler anlasam da ana temayı bazen anlamıyor olmamdı. Ancak yapımcılar zaten…devamıDevreleriniz yansın istiyorsanız kesinlikle izleyin!
Dizinin gerilimi ve bilim kurgusu beni çok tatmin etti. Senaryosu ve işlediği konu zaten eşsiz.
Benim için tek kötü yanı dizinin her bölümünden bir şeyler anlasam da ana temayı bazen anlamıyor olmamdı. Ancak yapımcılar zaten sezonun son bölümünde her şeyi açıklıyor ve izleyicinin yanan devresine el atıyor. Farklı bir soluk arayanlar için tadından yenmez bir dizi.
Puanım :7.5/10
Her erkeğin okuması gereken bir kitap. Bir strateji nedir, nasıl oluşur? Sorularına çok güzel cevaplar veriyor. Üstelik değindiği bazı strateji tavsiyeleri zamanın ötesine geçip şu an bile uygulanabilir bir düzeyde. Bu kitabı okurken kitaptaki taktiklerin, sadece eski çağ savaş meydanları…devamıHer erkeğin okuması gereken bir kitap. Bir strateji nedir, nasıl oluşur? Sorularına çok güzel cevaplar veriyor. Üstelik değindiği bazı strateji tavsiyeleri zamanın ötesine geçip şu an bile uygulanabilir bir düzeyde. Bu kitabı okurken kitaptaki taktiklerin, sadece eski çağ savaş meydanları için değil zihinsel ve ruhsal savaşlar için de önemli olduğunu anlamak en önemli anahtar. Tarihin aynası olmasının yanında stratejik düşünme yetisinin temellerini atıyor. Cümlenin başında da dediğim gibi, her erkeğin okuması gerekli. Özellikle Bu coğrafyanın insanı kesinlikle okumalı! Coğrafi ve tarihi onemimize bakacak olursak Ortadoğu'dan sıçrayan kanların gömleğimize sıçradığı bu dönemde gerçekten muhakeme yetilerini güçlendiren ve siyasi, askeri hamleleri anlayabilmek için temel atma niteliğinde bir kitap olarak görüyorum. Ve son olarak Yaşar Kemal'in sözüyle bitiriyorum:
" Coğrafya kader, Ortadoğu kederdir."