İkincisi kesinlikle daha iyi . Belirli sihir guruplarındansa farklı sihirler güzeldi . Ve umarım ilk izlediğinde ne zha yı kız sanan tek ben değilimdir. Savaş efsaneydi böyle savaşların hastasıyız . 🔥💧❄️🐉
Baya iyiydi be . Benim favorilerim Alastor ve niffty çok iyiler . Alastor zaten zeki baya ama kötü maalesef. Devamı çıkacakmış bide mükemmel ama beklemek acı.. ama eş cinsel olayı var burda eğer böyle şeyleri sevmiyorsanız konuya odaklanamayacaksanız izlemeyin ve…devamıBaya iyiydi be . Benim favorilerim Alastor ve niffty çok iyiler . Alastor zaten zeki baya ama kötü maalesef. Devamı çıkacakmış bide mükemmel ama beklemek acı.. ama eş cinsel olayı var burda eğer böyle şeyleri sevmiyorsanız konuya odaklanamayacaksanız izlemeyin ve önceden uyarim baya küfür var . Yinede iyiydi...
Sonunda final bölümü çıktı ya ne zamandır bekliyordum . Bu mini dizinin değeri bilinmeli karakterler çok tatlı. Hepsinin dostlukları iyi..hissettiriyordu ta ki bitene kadar. Cane ' e üzülüyordum ya ama sonunda herşey iyi . Her ne kadar gidenleri geri getiremeselerde…devamıSonunda final bölümü çıktı ya ne zamandır bekliyordum . Bu mini dizinin değeri bilinmeli karakterler çok tatlı. Hepsinin dostlukları iyi..hissettiriyordu ta ki bitene kadar. Cane ' e üzülüyordum ya ama sonunda herşey iyi . Her ne kadar gidenleri geri getiremeselerde mutlu olmayı öğrendiler . Başta sıradan bir animasyon gibi duruyor ama izledikçe anlamlı hale geliyor. Elveda dijital sirk 🐇🎪🃏🎭🖥️
O neydi ya öyle görsel bildiğin efsane konu gizemli efsane resmen . İlk sezon bir tık daha sade olmuşken ikinci sezon daha bilinmez ve kaotik bir boyutta olmuş. Jinx my favorite carecter . Çılgınlık boyutu anlatılama. " Bütün denklemler çözüldüğünde…devamıO neydi ya öyle görsel bildiğin efsane konu gizemli efsane resmen . İlk sezon bir tık daha sade olmuşken ikinci sezon daha bilinmez ve kaotik bir boyutta olmuş. Jinx my favorite carecter . Çılgınlık boyutu anlatılama.
" Bütün denklemler çözüldüğünde geriye kalanlar yanlızca gayesiz yanlızlıklardır."
🤯🎆
Offf kadroya bak ya hepsi mi yakışıklı olur. Akıcı ve güzeldi . Böyle bir arkadaş grubum olsun isterdim. Her karakterin ayrı bir tatlılığı var . Bazen suçun olmadığını söyleyen insanları bulmak zor olabilir ama bulduğunda onların senin için ne kadar…devamıOfff kadroya bak ya hepsi mi yakışıklı olur. Akıcı ve güzeldi . Böyle bir arkadaş grubum olsun isterdim. Her karakterin ayrı bir tatlılığı var . Bazen suçun olmadığını söyleyen insanları bulmak zor olabilir ama bulduğunda onların senin için ne kadar değerli olduğunu anlayacaksın . 🌧️🦽🏫🏀📢
Off doğası olsun , bağları olsun , mücadelesi olsun aşırı iyi . Hayvanlarda aşırı tatlı ya yiyiceğim sonunda . " Bu işte hep beraberiz , hayvan evleri, insan evleri ve koca bir yer. " " Bir bütünün parçası olunca öfkelenmek…devamıOff doğası olsun , bağları olsun , mücadelesi olsun aşırı iyi . Hayvanlarda aşırı tatlı ya yiyiceğim sonunda .
" Bu işte hep beraberiz , hayvan evleri, insan evleri ve koca bir yer. "
" Bir bütünün parçası olunca öfkelenmek zor oluyor."
Hayvanları ve büyükannesiyle olan anıları korumak için mücadele etti. Evet hatalar yaptı ama sonunda doğruyu başardı...🐻🦫🦫🦫🪵🪵🪵
Rüyanın gerçek olacağını bilsen ne dilerdin? Burda sadece bir dilekten çok o içten bağı görüyoruz . Başta birbirlerini pek seviyor gibi gözükmeselerde sonradan aralarındaki bağı görüyorsun. Ve belkide dileğine zaten sahipsindir . " - sence bu çılgıca mı? - Bence…devamıRüyanın gerçek olacağını bilsen ne dilerdin? Burda sadece bir dilekten çok o içten bağı görüyoruz . Başta birbirlerini pek seviyor gibi gözükmeselerde sonradan aralarındaki bağı görüyorsun. Ve belkide dileğine zaten sahipsindir .
" - sence bu çılgıca mı?
- Bence zırdelice ..ama yinede buna değer"🦒🌭🛏️
Uygulamada neden bir bölüm gözüküyor dizi 8 bölüm neyse beğendim sonu iyiydi ya üzülmüştüm gidecek diye ama gitmedi . Bu dizide de aslında kendi yolumuzu çizebilmemizi söylüyor kimsenin baskısı altında kalmadan . Gördüğümüz üzere derslerde kötü olman herşeyde kötü olduğun…devamıUygulamada neden bir bölüm gözüküyor dizi 8 bölüm neyse beğendim sonu iyiydi ya üzülmüştüm gidecek diye ama gitmedi . Bu dizide de aslında kendi yolumuzu çizebilmemizi söylüyor kimsenin baskısı altında kalmadan . Gördüğümüz üzere derslerde kötü olman herşeyde kötü olduğun anlamına gelmiyor . Gangsterimiz çok zeki , zeki karakterleri hep severim...🏫