Eyçdifilmcehenneminde Lost'a yapılan yorumlar çok komik. Biri Locke için "kodumun keltoşu öl" demiş, öbürü de "ben de sivaslıyım seni bulurum. Babadan özür diletirim" diye cevaplamış. Şu kadar arkamızda yanımızda yöremizde bir yerde olup destekleyecek biri olsa bu halde olmazdık be..