Güncel romantik komedi filmleri ne kadar güzel olsa da 2000'lerin havası olmadığı sürece asla tatmin etmiyor. Günümüzde en fazla bu kadarı olabilir. Bu arada arkadaşlıkları aşklarına bin basardı friends to lovers güzel ama bu ikisi fazla arkadaş arkadaştı böyle şeyler…devamıGüncel romantik komedi filmleri ne kadar güzel olsa da 2000'lerin havası olmadığı sürece asla tatmin etmiyor. Günümüzde en fazla bu kadarı olabilir. Bu arada arkadaşlıkları aşklarına bin basardı friends to lovers güzel ama bu ikisi fazla arkadaş arkadaştı böyle şeyler izleyince kadınla erkek arkadaş olamaz algısı empoze edilmeye çalışılıyor gibi hissediyorum.
2025'de en çok izlediğim yönetmen Tim Burton çıkınca gerekeni yaptım bu yılı da Tim Burton ile açtım. Atmosfer olarak tatmin edici ama olay örgüsü ve gizemi hiç dikkatimi çekmedi Tim Burton dan daha iyi işler izlemiştim bence daha iyi olabilirmiş.…devamı2025'de en çok izlediğim yönetmen Tim Burton çıkınca gerekeni yaptım bu yılı da Tim Burton ile açtım. Atmosfer olarak tatmin edici ama olay örgüsü ve gizemi hiç dikkatimi çekmedi Tim Burton dan daha iyi işler izlemiştim bence daha iyi olabilirmiş. Bi sweeney todd değil. Tabi orda Helena Bonham Carter gibi bir gerçek var🙇🏻♀️
Bu yılı ghibli ile kapatmak istedim... Bu film açıkcası beklentimin biraz altında kaldı ikinci yarıda konuyu çok fazla dağıtmışlar o yüzden biraz sıkıldım keşke Sophie ile Howl'u daha fazla izleseydik hikaye çok farklı yerlere kaydı yinede görsel dünyasına tek bir…devamıBu yılı ghibli ile kapatmak istedim...
Bu film açıkcası beklentimin biraz altında kaldı ikinci yarıda konuyu çok fazla dağıtmışlar o yüzden biraz sıkıldım keşke Sophie ile Howl'u daha fazla izleseydik hikaye çok farklı yerlere kaydı yinede görsel dünyasına tek bir kusur bile bulamam. En alta koyacağım ghibli bile benim için baldan tatlıdır. Bal demişken Howl çok tatlı bir karakterdi ghibli erkeklerine bayılıyorum.
🎄Bu arada RAF halkının da yeni yılını kutluyorum yeni yıl hepiniz için parladığınız bir yıl olsun🫶🏻 MUTLU YILLARR💗
Kırk mevsim bekledim bekle deyince, Mektup yazacakmış eli değince. Meltemi beklerken, bak ayaz geldi. İlk değil bu bana son söz verişi, Yakındır sabrımın sona erişi, Gelecek bahara kalmış gelişi, Yine vekâleten bak kiraz geldi. Öbür dünyada tekrar buluştuğunuza inanmayı seçiyorum...
Sondaki evlenme teklifini göre kadar çok tatlı ve cozy bir romantik komediydi. Kötü evlilik teklifi görmeye alerjim var ve evlilik teklifi her zaman baş başa olmalı bu konuda hiç bir şey fikrimi değiştiremez.