e ben film falan izlicektim noldu şimdi?!? finallerden sonra gelen boşluk hissi yüzünden kendime gelemedim bi ya, aynı zamanda birtakım eski dizileri izleme olayı falan derken asıl izlemem gereken film ve dizilere vakit kalmadı ama halledicezz 🥱🤙🏻
Spoiler içeriyor
daha öncesinde izlediğim bir film, yorumlayayım dedim. bence izlediğim en boş filmlerden biriydi ya zaman kaybıydı ve filmin ortasından sonuna kadar rahatsız edicilik vardı. çiftin geçirdiği her gün onlardan daha çok ben bunaldım. emlakçı ve onun yerine geçen çocuğun amaçlarının…devamıdaha öncesinde izlediğim bir film, yorumlayayım dedim. bence izlediğim en boş filmlerden biriydi ya zaman kaybıydı ve filmin ortasından sonuna kadar rahatsız edicilik vardı. çiftin geçirdiği her gün onlardan daha çok ben bunaldım. emlakçı ve onun yerine geçen çocuğun amaçlarının ne olduğu ve neden böyle oldukları yanıtını da alamadık anlayacağınız bomboş bi filmdi
arkadaşlar ben basit bir kızım bir dizide toksik masküleniteyi yenmiş karakter varsa ben o diziyi çok beklemeden bitiririm. diziyi konusu bakımından da beğendim dizi akıyor zaten. favorim Garrett oldu çünkü Hannah'a aşık olduktan sonra kişiliğini ve alışkanlıklarını iyileştirme yönünde çabalayan…devamıarkadaşlar ben basit bir kızım bir dizide toksik masküleniteyi yenmiş karakter varsa ben o diziyi çok beklemeden bitiririm. diziyi konusu bakımından da beğendim dizi akıyor zaten. favorim Garrett oldu çünkü Hannah'a aşık olduktan sonra kişiliğini ve alışkanlıklarını iyileştirme yönünde çabalayan bir karakter kendisi ve böyle bir karakter her zaman daha çok dikkat çeker ve kızlar tarafından sevilir green flag diyenler çok haklıymış yani. Dean ve Allie için de iyi düşüncelerdeyim ama çok göremedik çünkü zaten bölüm sonlarında görmeye başladık o yüzden onların konusu diğer sezonda daha çok geçecek gibii
bu dizinin yorumunu yapıp yapmamakta kararsız kaldım da sonra amaan yap gitsin dedim nolcak. diziyi daha çok verdiği samimiyet ve gündelik yaşam hissi için izledim.o yüzden paylaşmayı da gerekli buldum. sıradan işlerimi yaparken arkada açık tutuyordum çünkü dizideki o sıcak…devamıbu dizinin yorumunu yapıp yapmamakta kararsız kaldım da sonra amaan yap gitsin dedim nolcak. diziyi daha çok verdiği samimiyet ve gündelik yaşam hissi için izledim.o yüzden paylaşmayı da gerekli buldum. sıradan işlerimi yaparken arkada açık tutuyordum çünkü dizideki o sıcak ve samimi atmosfer hoşuma gidiyordu. kaldı ki dizideki o samimiyeti de yapılan şakalarda görüyorsunuz. dizideki karakterler olarakta Ceycey, Muzo bazen Ayhan ve yer yer bölümlere göre Sanem'i samimi buldum. diziyi sonlara doğru biraz ilerleterek bitirdim tabii. izledikçe sonuna hâkim oluyorsun zaten illa ki. dizi sonlarında uzatmak için uzatılmış zaten belli yani o biraz olmamış gibii
sonuç olarak ise bu dizinin normal aşksal yazlık dizilerden farklı olduğunu düşünüyorum o yüzden ortaya karışık bir şeyler (entrika,komedi,aşk,aile yapısı) izlemek isterseniz izlersinizz
sükûnetle barışmak,kimseye haddinden fazla anlam yüklememek, hayatı yük değil,yol bilmek, taşmadan dolmanın dengesini kurmak, gönlün 'olmaz' dediğine başkası için 'evet' dememek. gerçek huzur budur. ✍🏻✨
ablam beni çıldırtıcak ya gelmiş bugün diyor ki akşam film izleyelim tamam dedim şimdi de film bul izleyelim diyor 🤦🏻♀️ of her şeyi de devletten beklemeyin canım kxvzkxbk ne izlicez biz ya seri yanıtlayınız
aşkım da değişebilir gerçeklerim de pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı yan gelmişim diz boyu sulara hepinize iyi niyetle gülümsüyorum hiçbirinizle dövüşemem benim bir gizli bildiğim var ~edip cansever&ben ruhi bey nasılım
Spoiler içeriyor
filmde daha olaylar başlamamışken -ilk başlarda- bile gerildim ya orda tek yaşanır mı diye bi söylendim. bir de dilsiz ve sağır olan birisin yani kendine daha güvenli bir yerde ev seçsene. neyse katile gelecek olursam izlerken öyle böyle değil çok…devamıfilmde daha olaylar başlamamışken -ilk başlarda- bile gerildim ya orda tek yaşanır mı diye bi söylendim. bir de dilsiz ve sağır olan birisin yani kendine daha güvenli bir yerde ev seçsene. neyse katile gelecek olursam izlerken öyle böyle değil çok sinirlerimi bozmuştu manipülasyon mu desem psikolojik oyunlar mı desem ne ararsan vardı adamda, pis yaratık dibine kadar uyguladı yani taktiklerini, kadını kurtarmaya gelen adamı da öldürünce katile çok daha gıcık oldum ondan bu sinirim ksbdksbdks tamam illa öldürceksinde bari onu öldürmeseydin çok tatlı bir adamdı ya. neyse ki sonu da istediğim gibi bitti filmin o yüzden sinirlerim de sonda yatıştı, gerilim olarak yüksek bir film sizde izleyebilirsiniz diye düşünüyoruum (ben izlediysem sizde izlersiniz)
`ihtiyacı olan herkese ✍🏻 bir insan hayatımızdan çıktıktan sonra, onun varlığını sadece duygusal olarak değil, fiziksel düzeyde de neredeyse tamamen kaybolmuş gibi hissederiz.aynı şehirde, hatta aynı mahallede yaşasanız bile yollarınız bir daha kesişmez.sanki görünmez bir el sizi farklı yollara yönlendirmiş…devamı`ihtiyacı olan herkese ✍🏻
bir insan hayatımızdan çıktıktan sonra, onun varlığını sadece duygusal olarak değil, fiziksel düzeyde de neredeyse tamamen kaybolmuş gibi hissederiz.aynı şehirde, hatta aynı mahallede yaşasanız bile yollarınız bir daha kesişmez.sanki görünmez bir el sizi farklı yollara yönlendirmiş gibidir.
insanlarla olan ilişkilerimiz, yalnızca duygusal bağlardan ibaret değildir aynı zamanda ruhsal ve nöropsikolojik etkileşimler içerir. bir kişiyle olan ilişkiniz size belirli duyguları, öğrenmeleri, aynalamaları getirir. ve bu görev tamamlandığında, o kişi hayatınızdan görünür ya da görünmez biçimde uzaklaşır.
hayatınızdaki pek çok deneyim gibi, o insan da bir dersti ve siz artık o dersi geçtiniz. bu yüzden yollarınızın yeniden kesişmemesi,bir eksiklik değil;ruhsal olarak bir bütünlenmenin işaretidir.
zihinsel olarak bu kişiyi düşünmeyi bıraktığınızda, bedeninizin ve duygularınızın da onu "çekmeyi" bıraktığını fark edersiniz. enerji artık başka bir yöne akar. bu,bilinçdışınızın sizi koruma ve ileriye taşıma biçimidir. her bitiş bir kapanış, ama aynı zamanda bir sıçrama tahtasıdır. o yüzden bir daha karşılaşmıyor olmanız, kaybettiğiniz değil, tamamladığınız bir şeyin göstergesidir.