Bir televizyon programının içine doğmak... Vay canına! Gerçekliği sorgulanınca oldukça korkunç ama konu olarak çok çok yaratıcı. Klasik zaten bilmeyen yoktur. Erteleyen varsa da mutlaka izlesin. 🤍
Spoiler içeriyor
İzleme listemde olan bir filmdi ama biraz hayal kırıklığı yarattı açıkçası. Dans filmi olması ve dans sahneleri çok iyi olmasına rağmen karakterlerle bağ kurmakta zorluk çektim. Bazı karakterler neden var, filmin amacı ne çoğunun altı boş kalmıştı. Özellikle abi karakterini…devamıİzleme listemde olan bir filmdi ama biraz hayal kırıklığı yarattı açıkçası. Dans filmi olması ve dans sahneleri çok iyi olmasına rağmen karakterlerle bağ kurmakta zorluk çektim. Bazı karakterler neden var, filmin amacı ne çoğunun altı boş kalmıştı. Özellikle abi karakterini çok merak ettim ve hiçbir şey anlatılmadı. Mini bir dipnot: kadın oyuncu berbat bir dansçı neden seçilmiş hiç anlam veremedim.
Mitsu işini yapmaya devam ederken babası kadar iyi olmaya karar verir. Dünyada olduğuna inandığı babasının yanına gittiğinde ondan bile iyi olmak ister. Bu arada yeni kişilerle tanışmaya ve hikayelerine ortak olmaya devam eder. Bu ciltte hasta annesini evde yalnız bırakmaya…devamıMitsu işini yapmaya devam ederken babası kadar iyi olmaya karar verir. Dünyada olduğuna inandığı babasının yanına gittiğinde ondan bile iyi olmak ister. Bu arada yeni kişilerle tanışmaya ve hikayelerine ortak olmaya devam eder. Bu ciltte hasta annesini evde yalnız bırakmaya korkan bir kadına pencere silerken annesine göz kulak olmak için söz verir. Sözünü tutarken de biraz savsak davrandığı için hasta olur. Mitsu'nun bu bitmek bilmez merhameti zaten benim en sevdiğim yanı. Sarhoş iş arkadaşına gelişi güzel festivale her sene birlikte katılalım sözünü bile içten içe oldukça ciddiye alan biri, çok tatlı.
Manganın konusu dünya koruma alanı ilan edilmiş, dünyadan 35000 km uzakta yaşayan ve cam silme işinde çalışan işçiler. Ana karakterimiz Mitsu okuldan mezun olduğu gibi cam silme işine giriyor. Babasının mesleğine başlıyor yani. Orada babasının arkadaşlarından babası ile ilgili bilgiler…devamıManganın konusu dünya koruma alanı ilan edilmiş, dünyadan 35000 km uzakta yaşayan ve cam silme işinde çalışan işçiler. Ana karakterimiz Mitsu okuldan mezun olduğu gibi cam silme işine giriyor. Babasının mesleğine başlıyor yani. Orada babasının arkadaşlarından babası ile ilgili bilgiler öğreniyor. Mitsu çok tatlı ve değerleri olan bir çocuk. Mesela aldığı bursu geri ödemesini istemiyorlar ama o ödeyeceğini söylüyor. Sonra cam temizletmek isteyenler onları neden işe aldığını söylediğinde elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Mitsu'nun bu yanını çok sevdim. Olay örgüsü açısından çok aksiyonu yoktu ama okuması keyifliydi. En çok da robot üretimini beceremediği için sinirini bizimkilerden çıkarmaya çalışan zengin adama Jin-san'ın verdiği tepki çok keyifliydi. Devamını en kısa sürede okuyacağım. Sakin olsa da beni merak ettirdi.
Türkiye'nin en iyi komedi dizilerinden biri gerçekten. Uzun yıllar sonra oturup peş peşe izledim ve bitince boşluğa düştüm herkes gibi. Jenerik müziğini de 190 bölüm boyunca hiç atlamadım. O kadar seviyorum yani. 😄 Yalan Dünya açtım şimdi ama yok o…devamıTürkiye'nin en iyi komedi dizilerinden biri gerçekten. Uzun yıllar sonra oturup peş peşe izledim ve bitince boşluğa düştüm herkes gibi. Jenerik müziğini de 190 bölüm boyunca hiç atlamadım. O kadar seviyorum yani. 😄 Yalan Dünya açtım şimdi ama yok o boşluğu kapatacak gibi durmuyor. 🥲 Yalnız diziyi peş peşe izledikçe fark ettim yeni karakterler ilk girdiğinde çok iticilermiş zamanla vazgeçilmez olmuşlar. Ve giden karakterlerin yeri bir şekilde dolmuş da İfot ve Tahsin babanın yeri hiç dolmamış. 🥹 Ah Tahsin baba... 😔 Komedi dizisi falan ama keşke bir anma kısmı olsaymış. (Dizinin içinde mini bir bölüm vardı elbette ama dizi sonunda mutlaka olmalıydı.) 😔 Konuya dönecek olursam bu zamana kadar favorim hep Burhan zannederdim ki hala favorilerimden biri ama şu anda Şahika ve Dilber halaya 1. sırayı kaptırdı. 😂 Binnur Kaya'yı hep severdim de fanı olacağım az kaldı o nasıl oyunculuktur yahu. 😍 Son sezonda İfot, Selin, Şesu falan da olsaydı keşke tadından yenmezdi. Sanırım tek ısınamadığım karakter Tanrıverdi. O da Fatoş'la olan gereksiz ilişkisinden. Yer yer beni sinir eden sahneleri olsa da Avrupa Yakası her zaman favorilerimden biri olacak ve yeniden çekilmesini bekleyeceğim Sherlock gibi. 😂 Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim ekip sağolsun çoğu sahneyi katletmişler. Zaten oyuncular gülmemek için kendileriyle cebelleşirken bir de ekibin gülmesi yüzünden sahneleri kaç kere tekrar almışlar. 😒 Böyleli işte Hasibe Eren'in de oyunculuğunu överek yorumumu bitiriyorum. O kadar çok yazmak istiyorum ki her şey birbirine girdi zaten bu yorumumda. 😂 Ama şey. 👉🏻👈🏻 Sertaç karakterine de çok güldüğümü söylemiş miydim? Neyse say say bitmez, bu değerli oyuncuları umarım tekrar Avrupa Yakası çekerken görebiliriz. Onları torun tombalak izlemek çok güzel olurdu. 🥹 Hadi bu sefer gerçekten bitti yorumum. 😂 Kaybettiğimiz sanatçılarımıza da bu vesile ile tekrar rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun. 🤍
VCD zamanı izlediğim kalbimde ayrı bir yeri olan o film. 💛 O kadar sevmişim ki MSN hotmailim bile bu isimdi düşünün. 😂 İnanılmaz Yolculuk Aileleri tatile çıkarken geçici olarak bir çiftlikte bırakılan üç evcil hayvan, terk edildiklerini düşünerek sahiplerini bulmak…devamıVCD zamanı izlediğim kalbimde ayrı bir yeri olan o film. 💛 O kadar sevmişim ki MSN hotmailim bile bu isimdi düşünün. 😂
İnanılmaz Yolculuk
Aileleri tatile çıkarken geçici olarak bir çiftlikte bırakılan üç evcil hayvan, terk edildiklerini düşünerek sahiplerini bulmak için yola koyulurlar. Biraz Geveze Papağan Paulie gibi. -onun da yeri ben de ayrıdır- Çok tatlı bir film. İzleyecek platform bulabilirseniz kesin izleyin. 💕
#filmphotography #filmyorumları #filmyorumu
Yorum yazmayı unutmuşum. 😂 Sinemada izlediğimden midir bilmiyorum efsane güzeldi. 😍 Tekrar izlemek istiyorum bu filmi. Film serisine 3, 1, 2 olacak şekilde giriş yaptığımdan mıdır bilmiyorum herkes ilk film çok iyi derken benim için favori olan şu an bu.…devamıYorum yazmayı unutmuşum. 😂
Sinemada izlediğimden midir bilmiyorum efsane güzeldi. 😍 Tekrar izlemek istiyorum bu filmi. Film serisine 3, 1, 2 olacak şekilde giriş yaptığımdan mıdır bilmiyorum herkes ilk film çok iyi derken benim için favori olan şu an bu. Henüz 2'yi izlemedim ama favorim bu film kalacakmış gibi duruyor. 😂
Spoiler içeriyor
Cassandra sonrası kuzenimle hemen izlediğimiz bir diğer Alman yapımı. Bir gece uyanıyorlar ve her yer duvarlarla çevrili. Kaçmaya çalışırlarken tanıştıkları insanların tuhaf tavırlarını izliyoruz. Özellikle polis karakteri tutturdu dışarısı tehlikeli diye ama anlat be adam ne biliyorsun bu kadar. 😂…devamıCassandra sonrası kuzenimle hemen izlediğimiz bir diğer Alman yapımı. Bir gece uyanıyorlar ve her yer duvarlarla çevrili. Kaçmaya çalışırlarken tanıştıkları insanların tuhaf tavırlarını izliyoruz. Özellikle polis karakteri tutturdu dışarısı tehlikeli diye ama anlat be adam ne biliyorsun bu kadar. 😂
Özetle yine sonu saçma olan bir yapım. Yine gereksiz eklenen bir eşcinsel karakter, yine bitmek bilmeyen dramı olan ve sonucu hiçbir yere bağlanmayan bir aile. Ve yine 5 verecekken yanlışlıkla 6 verdiğim o yapım. 😂
Alman yapımları izlemeye son sanırım. 😂
Spoiler içeriyor
Cassandra, Cassandra... İzledik ve ne vardı bu kadar popüler olan? Güzel ve akıcıydı evet ama ne gerilim vardı doğru düzgün ne de konu bir şeye bağlandı.Tabii bir de hikayeye hiçbir katkısı olmayan eşcinsel bir karakter. Zenci ile de birleştirmişler görev…devamıCassandra, Cassandra...
İzledik ve ne vardı bu kadar popüler olan?
Güzel ve akıcıydı evet ama ne gerilim vardı doğru düzgün ne de konu bir şeye bağlandı.Tabii bir de hikayeye hiçbir katkısı olmayan eşcinsel bir karakter. Zenci ile de birleştirmişler görev tamam. ✅️
Neyse film boyunca kocaya sinir oldum. Onu o evde bırakmalılardı. 😂
Yanlışlıkla 7 puan verdim ama hakkı 5'ti. 😂