17 nisan 21 Mayıs Sürekli ayni cümleyle başlıyorum ama gerçekten çok bekletip hakkında çok şey duyup uzun zaman sonra başladığım bir diziydi. Benim dizide en çok hoşuma giden "hasta adam" adı altında her şekilde Waltı haklı göstermemeleri çünkü bazen bizim…devamı17 nisan 21 Mayıs
Sürekli ayni cümleyle başlıyorum ama gerçekten çok bekletip hakkında çok şey duyup uzun zaman sonra başladığım bir diziydi. Benim dizide en çok hoşuma giden "hasta adam" adı altında her şekilde Waltı haklı göstermemeleri çünkü bazen bizim için hepimiz için dediğimiz şeyler aslında sadece bizim için oluyor ve bunu biz bile fark etmiyoruz. Skyın haksız olduğunu düşünenler olmuş hangi konuda haksız olduğunu düşündüklerini bilmiyorum yani bir kadın olarak o kadar şey yaşadıktan sonra nasıl normal davranabilirdi ki, sadece tek haksız olduğunu düşündüğüm konu Ted ile birlikte olmasıydı o kadar fazla alakasiz olduğu düşünüyorumm. Waltın kritik durumlarda bile o olaydan zarar görmeden nasıl kurtulacağını bu kadar detaylı hesaplayıp sıyırılması bu kadar zeki olması gerçekten çok iyi çünkü çoğu kişi öyle anlarda kaçmayı bile akıl edemiyor, walt gerçekten çok zeki bir karakter bazen takdir etmesem bu özelliğini çok iyi kullaniyordu ve jesse'ye olan bağlılığı beni düşündürüyordu çünkü ben ilk önce onu çabuk gözden çıkaracağı birisi olarak düşünmüştüm amma ona olan bakışı çok farklıymış yani ona bu kadar bağlanmasını beklemiyordum açıkçası.
Evet çoğu kişi ailem için yapardım diyor ama işler sarpa sardıktan sonra insanın Kendi bile isteği girdiği bataklıktan çıkamıyor çünkü fazlaca dibe batmış oluyorsun, waltta da aynısı oldu aslında çoğu zaman yapmadığımız şeylerin bedelini de öderiz ama en çok yaptıklarımızın.
"Hiç kimse gökyüzünde uçan uçurtmanın uçmasını sağlayan iple ilgilenmez" Bu filmdeki diyaloglara bayıldımm. İlk mahi beye üzülmüştüm de yüzüstü bıraktı bizi, fazla güvendim hdjdjdjs amma yaşadıkları az değildi tabii anne baba sevgisizizliğiyle yaşamak çok zor ve kendi hayatını yaşayamamak da…devamı"Hiç kimse gökyüzünde uçan uçurtmanın uçmasını sağlayan iple ilgilenmez"
Bu filmdeki diyaloglara bayıldımm. İlk mahi beye üzülmüştüm de yüzüstü bıraktı bizi, fazla güvendim hdjdjdjs amma yaşadıkları az değildi tabii anne baba sevgisizizliğiyle yaşamak çok zor ve kendi hayatını yaşayamamak da öyle. Hint filmlerinin bu yönünü seviyorum filmleri dolu dolu süresi asla gözümü korkutmuyor ve çoğu zaman gözlerim dolu bitiriyorum iç ısıtan bir yapım olmuş tavsiye ederim
11 16 nisan İzlediğim kore zombi dizilerinin yorum kısmında sürekli bu dizinin ismi oluyordu bu daha iyi diye. Dönem dizisi olduğu için biraz geç izledim sevmeyebilirim diye düşündüm amma hoşuma gitti benim için zombi konulu dizilerden en önemlisi salgının nasıl…devamı11 16 nisan
İzlediğim kore zombi dizilerinin yorum kısmında sürekli bu dizinin ismi oluyordu bu daha iyi diye. Dönem dizisi olduğu için biraz geç izledim sevmeyebilirim diye düşündüm amma hoşuma gitti benim için zombi konulu dizilerden en önemlisi salgının nasıl çıktığı sebebi yani bu kısım beni daha çok ilgilendiriyor çünkü öyle bir anlamı oluyo kıytırık bir sebep olunca bek izliyesim gelmiyo.O kriz anında sadece kendini düşünenlerin hepsi öldü diye çok mutluyum, prensin gerçekler ortaya çıksın ve doğru olan yapılsın diye elinden geleni yapması çok iyiydi fav karakterimdi.
Filmi izlerken bu kadar duygulanacağımı hiç tahmin etmezdim canavar bana empatinin ve sabrın ne kadar zor ve ne anlama geldiğini hissettirirken victor ise sorumluluktan kaçmanın hem kendi hemde etrafındakiler için ne anlam ifade ettiğini hissettirdi bunlar günlük hayatımızda da fazlaca…devamıFilmi izlerken bu kadar duygulanacağımı hiç tahmin etmezdim canavar bana empatinin ve sabrın ne kadar zor ve ne anlama geldiğini hissettirirken victor ise sorumluluktan kaçmanın hem kendi hemde etrafındakiler için ne anlam ifade ettiğini hissettirdi bunlar günlük hayatımızda da fazlaca karşılaştığımız ve maruz kaldığımız durumlar. Mesela insan parçalarından birleştirdiğimiz bi beden değil artık o olmak zorunda da değil masum da olsan canavar ve zarar veren oluyorsun artık yani üzerinden ne kadar yılda geçse her zaman bir victor ve de bir canavar olucak.
Spoiler içeriyor
28 Kasım 23 Aralık Uzun zamandır izlemek istediğim bir diziydi açıkçası biraz heyecanlıydım amma beni bu kadar rahatsız edeceğini düşünmemiştim. Beni diziyi izlemeye iten tabiki love quindii onun için izledim resmennn ben açıkçası ondan beklediğim tepkiyi aldığımı düşünüyorum amma çoğu…devamı28 Kasım 23 Aralık
Uzun zamandır izlemek istediğim bir diziydi açıkçası biraz heyecanlıydım amma beni bu kadar rahatsız edeceğini düşünmemiştim.
Beni diziyi izlemeye iten tabiki love quindii onun için izledim resmennn ben açıkçası ondan beklediğim tepkiyi aldığımı düşünüyorum amma çoğu yerde gercekten çıldırdım mantık hatası demiyim de sadece öyle olsun diye yapmışlar o kısımlarda yoksa onun dışında izlemesi keyifliydi, tabi sahneler😮💨
Neyse ki en sonda jeo hapse girdiii
20 23 Kasım Hayallerini gerçekleştirmek için ailesini ve annesinin acılarını yer yuzyune çıkarıp onu arkada bırakan jeongnyeon🥹 her seferinde aynı şeyi yaşıyorum hoşuma gitmez izlemem dediğime öyle bir dibim düşüyor ki amma fazlaca fazlaca sahne çıkardıkları için puanı düşük verdim…devamı20 23 Kasım
Hayallerini gerçekleştirmek için ailesini ve annesinin acılarını yer yuzyune çıkarıp onu arkada bırakan jeongnyeon🥹 her seferinde aynı şeyi yaşıyorum hoşuma gitmez izlemem dediğime öyle bir dibim düşüyor ki amma fazlaca fazlaca sahne çıkardıkları için puanı düşük verdim bence ne olursa olsun asıl hikayeye uymaları gerekiyor böyle yapımlarda, eğer dizi platforma satılsaydı sahneleri koyarlardı bence çünkü koreada fazla desteklemiyor amma platformda bir küçücük şansımız olabilirdi sadece bunu söylemek istiyorum dizide gl sahnelerinin eksikliği fazlaca belli oluyordu bunu dost arkadaşlık ayağına yutturmaya çalışmışlar amma olmamış bariz fark ediliyor bu yüzden boşluklar varr.
Hiç bilmediğim bir sanatla tanıştım bu dizi vesilesiyle garip geliyordu amma yinede bir şekilde beni bağlıyordu hatta merakımdan biraz araştırıp daha çok bilgi öğrenmek istiyorum. Kim teari zaten yedi bitirdi onu böyle karakterlerle görmek çok hoşuma gidiyor.
16 19 Kasım Dizi duyurusu yapıldığında çok heyecanlanmıştım, amma izlerken filmlerde hissettiğim enerjiyi alamadım yani ne farklıydı bilmiyorum filmlerden biride dünyada geçiyordu da bu bir farklıydı. Dizide en sevdiğim an da wendynin yaratıkla iletişim kurmasıydı bu kısım aşırrı hoşuma gitti…devamı16 19 Kasım
Dizi duyurusu yapıldığında çok heyecanlanmıştım, amma izlerken filmlerde hissettiğim enerjiyi alamadım yani ne farklıydı bilmiyorum filmlerden biride dünyada geçiyordu da bu bir farklıydı. Dizide en sevdiğim an da wendynin yaratıkla iletişim kurmasıydı bu kısım aşırrı hoşuma gitti büyük ihtimal ikinci sezonda gelirr son sahne güzel yerde bitti bakalım ikinci sezonda istediğim enerjiyi alabilecekmiyim
26 Ekim 9 Kasım Hayatım boyunca beni en çok ağlatan yapım oldu normalde en fazla göz dolması yaşardım amma bu dizi beni her bölümde ağlattı. Belki de hayatımın biraz duygusal bir döneminde olduğum ana denk geldi bilmiyorum onlarla birlikte ağladım…devamı26 Ekim 9 Kasım
Hayatım boyunca beni en çok ağlatan yapım oldu normalde en fazla göz dolması yaşardım amma bu dizi beni her bölümde ağlattı. Belki de hayatımın biraz duygusal bir döneminde olduğum ana denk geldi bilmiyorum onlarla birlikte ağladım da ağladım, birde kore yapımlarını izlemek güç geliyordu bana bu yüzden aralıklı izliyorum bu diziye başlarken de kararsızdım çok popüler oldu diye izliyim dedim ve pişman olmadım.
Spoiler içeriyor
21 25 Ekim Uzun yıllar arayla bir ceset yüzünden karışan ortalık... Kesinlikle izlemenizi öneriyorum, ben izlemeden önce zaman farklılıkları yüzünden hemen sıkılırım diye düşündüm amma asla daha da meraklandırıyordu beni. Sadece 1890daki elias biraz çabuk pes etti gibi geldi bana…devamı21 25 Ekim
Uzun yıllar arayla bir ceset yüzünden karışan ortalık...
Kesinlikle izlemenizi öneriyorum, ben izlemeden önce zaman farklılıkları yüzünden hemen sıkılırım diye düşündüm amma asla daha da meraklandırıyordu beni. Sadece 1890daki elias biraz çabuk pes etti gibi geldi bana yani ben asla kabul etmez ve kendi dediğini yapar sanıyordum bunun dışında görüntüsüyle diğer herşeyle dizi çok iyiydi aşırı beğendimmm