Harika bir boşvermişliğin içindeyim. Konuşmayanla konuşmuyorum. Aramayanı aramıyorum, gelmeyene gitmiyorum. Beni görmeyeni görmüyorum, derman olmayana derdimi anlatmıyorum. Sevmeyeni sevmiyorum, vazgeçenden vazgeçiyorum. Ne hayattan bir beklentim var, ne de insanlardan. Bundan sonra işiniz düşerse, benimde canım isterse...
bazen "seni seviyorum" demek sevmek istemektir bazen "seni seviyorum" demek yanında kalacağım demektir bazen "seni seviyorum" demek gitmeyi bilememektir bazen "seni seviyorum" demek senden başka kimsem yok demektir
"Her zaman vardır söylenecek bir söz, gidilecek başka bir yer ve en baştan yazılacak yeni bir hikâye... Fakat insan her şeye rağmen susuyorsa kırıcılığa karşı, kaçmadan duruyorsa tüm zorluklara rağmen; bir şeylerin düzeleceğini beklediğinden ve bunu bütün kalbiyle istediğindendir..." //…devamı"Her zaman vardır söylenecek bir söz, gidilecek başka bir yer ve en baştan yazılacak yeni bir hikâye...
Fakat insan her şeye rağmen susuyorsa kırıcılığa karşı, kaçmadan duruyorsa tüm zorluklara rağmen; bir şeylerin düzeleceğini beklediğinden ve bunu bütün kalbiyle istediğindendir..."
// "Her kalbe bahar gelir" Ezgin Kılıç //
Bir ölüm havası dəydi üzümə, Nə gözəl, nə sərin havaymış, Allah. Sən demə, ürəyim ölümdən ötrü Darıxan bir bomboş yuvaymış, Allah. Sən demə, çaşmışam, yolu azmışam, Dünyaya gəlməyim yalanmış mənim. Sən demə, dünyada anasızmışam, Sən demə, bu ölüm anammış mənim.