"Bir yanım yorgun sanki yüz yıllık bir kadın, bir yanım deli dolu küçük bir kız çocuğu. İkisi arasında zorlanıyorum yaşamaya. Birine sus diyorum diğerine dur. Ne yorgun kadın susuyor ne yaramaz kız çocuğu duruyor. Hayat kimsenin ne istediğini sormuyor sadece…devamı"Bir yanım yorgun sanki yüz yıllık bir kadın,
bir yanım deli dolu küçük bir kız çocuğu.
İkisi arasında zorlanıyorum yaşamaya.
Birine sus diyorum diğerine dur.
Ne yorgun kadın susuyor
ne yaramaz kız çocuğu duruyor.
Hayat kimsenin ne istediğini sormuyor sadece akıp gidiyor..."
Sık sık yaptığın bi hobinizi söyler misiniz en çok neyi yapmayı seviyorsunuz Benim bir kaç tane var mesela resim çizmek aslında hobi değil işim bu diye bilirim moda tasarım okumak istiyorum 🙏 Birde müzik dinlemek var aşırı seviyorum her anım…devamıSık sık yaptığın bi hobinizi söyler misiniz en çok neyi yapmayı seviyorsunuz
Benim bir kaç tane var mesela resim çizmek aslında hobi değil işim bu diye bilirim moda tasarım okumak istiyorum 🙏
Birde müzik dinlemek var aşırı seviyorum her anım müzik dinlemekle geçer
Reels kaydırmak tabi günlük hobim kdkdkdk
Başka bişi aklıma gelmiyo şimdilik bu kadar
Sizinki ne?
En sevdiğiniz oyuncu kim? Ama türk oyuncu Benimki Ceren Benderoğlu 😍 çook seviyorum eşref rüya izledikten sonra kadını sevdim özel hayatına baktığımda diva bi kadın onu anladım😍🫶(Fenerbahçeli olduğundan belli) birde 41 yaşında olduğunu öğrenince şok olmuştum
Her gün uyandığında diyete girip akşama doğru 'bundan bir şey olmaz' deyip her şeyi yedikten sonra, ertesi gün yine diyete girerken biz: 'Bu kez farklı hissediyorum.' Evren: 'Yine mi sen?'"
"Güzelim" "-iyi geceler -Geceler seninle iyi dolunay surat" "-İyi geceler Ateş -İyi geceler Ateşparem" "-Teşekkür ederim -Teşekkür mü edersin?" "-Eyvallah -Eyvallah bizden" "Canım" "Sevgili avukat" "-Yıldız kayıyor hadi dilek tut -Salla zaten benimsin" "Liderin olarak lan liderin olarak" "Işıklar Helım…devamı"Güzelim"
"-iyi geceler
-Geceler seninle iyi dolunay surat"
"-İyi geceler Ateş
-İyi geceler Ateşparem"
"-Teşekkür ederim
-Teşekkür mü edersin?"
"-Eyvallah
-Eyvallah bizden"
"Canım"
"Sevgili avukat"
"-Yıldız kayıyor hadi dilek tut
-Salla zaten benimsin"
"Liderin olarak lan liderin olarak"
"Işıklar Helım ışıklar bizim ortak noktamız."
"Yapmamışsındır be güzelim ihanetin yoktur bir nedeni..."
"Ağrıyan kalbine inat öperim kadın seni "
"Gökyüzünde buluşuruz Merih sen ben ve geyik"
"Bir avukatın bir mahkuma aşık olması bizim hikayemizdi"
"Diğerlerini seçiyorum kızı öldürebilirsin"
"-Nasıl olmuşum?
-Kumrular gibi"
"Söz Ege sözü"
"-ben Noanin eşsiz gözlerine yeniliyordum"
"-vurmadım sizi
-vurdunuz bizi"
"ağlayınca ne oluyor yalandanda olsa sana kötü davranamıyorum"
"-gelme saka ölüm var
-gelirim sanrı sensiz zulüm var bana"
"-ne istiyorsun Alaz
-karım ol"
Anlayan anladı 🫠✨🌹💝💕😍😍❤️🔥❣️💗