Geçmişte başrol kadının güzel gülüyor olması şartı ile romantik/dram veya romantik komedi izlediğim bir dönem yaşandı. Geçirdiğim bu dönemle gurur duymuyorum ancak psikolojik sağlığım için genelde kendimi olduğum gibi kabul ederim. Demek ki bünye ihtiyaç duymuş izlemişiz. Kimseye hesap verecek…devamı