4 yıldır nefes almakta zorlanıyordum sonunda KBB'ye gittim ben burnumda sorun var zannederken yoğun bir alerjin var burun etlerin şişmiş falan dedi sprey hap falan yazdı kac gündür kullanıyorum dünya varmis yaa nefes almak ne güzelmiş uyuyacağım zaman nefes almaya…devamı