Film baya baya kötü başlıyor biraz kötü devam ediyor ama son 20 dakikasını baya beğendim. Ayberk Yılmaz baya iyi oyunculuk sergilemiş. Genel anlamda izlemeye değerdi.
İsmail Hacıoğlu gerçekten baya iyi oyuncu. Filmi içinde yaşamış ve yaşatmış. Hikaye, kurgu ve oyunculuklar çok başarılıydı. Son zamanlarda izlediğim en kaliteli filmler arasında.