Barış Akarsu nun yaptığı kazayı ve onun hastane sürecini çok iyi hatırlıyorum. Çarşı grubu hastane önünde mutlu haber almak için çok beklemişti ama malesef olmadı. Onu çok seviyordum ve ölümüne de çok üzülmüştüm. Bu sebeplerden dolayı filme çok duygusal baktım.…devamıBarış Akarsu nun yaptığı kazayı ve onun hastane sürecini çok iyi hatırlıyorum. Çarşı grubu hastane önünde mutlu haber almak için çok beklemişti ama malesef olmadı. Onu çok seviyordum ve ölümüne de çok üzülmüştüm. Bu sebeplerden dolayı filme çok duygusal baktım. Filmin başrolündeki İsmail Ege Şaşmaz kusursuz bir oyunculuk sergilemiş. Filmi bence annesi babası ve çok yakınları ağlamaktan izleyememiştir. Filmdeki eksik taraflara bakacak olursak. Akademi Türkiye hikayesi çok yüzeysel ve kısa geçilmiş. En azından gerçek jüri ve arkadaşları keşke bu filmde yer alsaymış. Aynı şekilde Yalancı Yarim dizi hikayesi de çok yüzeysel. Keşke Merve Sevi filmde olsaymış. Barış Akarsuyu tanıyıp seviyorsanız filmi seversiniz ama tanımıyorsanız film size hitap etmeyebilir.
Ben bu filmi 2. Filmden daha çok seviyorum. Bu mükemmel kadroya birde Al Pacino abi katılınca tadına doyulmadı. Hikaye çok güzel yazılmış ve finalini çok beğendim.
Filmin reklamını hiç bir yerde görmedim tanıtım açısından baya sönük kalınmış. Aslında baya iyi oyuncu kadrosu ve güzel bir hikayesi var. Beklentimin üstünde çıkan , izlemekten keyif aldığım bir film.
Gerçek bir hikayeymiş yersennn. Adam Paranormal Activity izlemiş sahneleri ve fikri çalmış çekmiş. Hikaye berbat sahnelerin çekim açıları ve kalitesi berbat. Kurgu desen rasgele yapılmış. Filmin sonunda power point sunumuyla da sunum yapmışlar.
İlk filmin kalitesinde çok başarılı bir devam filmiydi. Bu ekibi izlemeyi çok seviyorum. Bruce Willis konuk oyuncu gibi olsada bu ekiple onu görmek güzeldi.