Beni çokk derinden etkileyen bir filmdi🥺. Kayıp bir köpeğin ve onu bulan adamın arasında ki dostluğu ve bağlılığı anlatıyor. Çok naif bir film ve işleyişi oldukça etkileyiciydi. Hachiko'nun, gelmeyeceği hâlde adamı sürekli tren istasyonunda beklemesi çok üzücüydü. Ağlayacağımı hiç düşünmezdim…devamı