_busee_ 4 years ago Doktor Strange: Çoklu Evren Çılgınlığında Sam Raimi 145 Gönderi Film güzeldi bence. Ama sonu tahmin edilebilirdi. Efektleri gayet güzeldi. 3 boyutlu bir filmdi. Film sahneleri yanıbaşınızda oluyormuş gibiydi. Çok sıkı bir fanı değilim. O yüzden beklentimi karşıladı benim.