emineeeeeg 2 years ago Yeni Bir Yaşam Irwin Winkler 4 Gönderi niye hiç yorum yok... kimse emo hayden için izlemedi mi... ben onun için izledim 😔 şaka maka güzel film la (because of emo hayden)