10/10 Kitap aşırı akıcıydı.Tek oturuşta bitirdim desem yeridir. Japon edebiyatına başlamak için uygun bir kitap olabilir.Herkes Osamu Dazai ile başlayacak diye bir şey yok sonuçta. Başkaları kitaba 10 puan vermeyebilir.Bana göre kitap akıcıysa ve eğer okurken sıkılmıyorsam 10 puanlıktır benim…devamı