5/10 Öncelikle hepinize selam. Bu kitabın olabildiğince 'bana' saçma geldiğini söylemeden edemeyeceğim. Genelde wattpadvari, wattpad kitaplarını okumayı severim. Başlarda güzel gidiyordu zaten ancak kitabın son 200 sayfası falan 2015 watty oldugunu belli etti (öyle mi bilmiyorum ama bana öyle geliyor.)…devamı