Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
aleran 2 years ago
Göz
Stephen King
19 Gönderi
7/10 Şimdi bu benim okuduğum ilk korku romanı ve de Stephen KING romanı bu yüzden bazı şeylerin bana güzel gelmesinin çok normal olduğunu düşünüyorum.Bu kitap hakkındaki bir çok yorumu okudum ve hepsi KING'in ilk romanı olduğunun belli olduğundan bahsediyordu. Bence…devamı
user profile picture
thebadshows Hayvan mezarlığınida okumanı öneririm
2y Yanıtla like icon