7/10 Şimdi bu benim okuduğum ilk korku romanı ve de Stephen KING romanı bu yüzden bazı şeylerin bana güzel gelmesinin çok normal olduğunu düşünüyorum.Bu kitap hakkındaki bir çok yorumu okudum ve hepsi KING'in ilk romanı olduğunun belli olduğundan bahsediyordu. Bence…devamı