"Korku, cezadan daha acımasızdır çünkü ceza az da olsa çok da olsa belirli bir şeydir ve her zaman bilinmezlikten, o korkunç, sonsuz gerilimden iyidir." "Demek istediğin, insanları engelleyenin daima,daima korku olduğu mu? Şey olamaz mı? Utanç... Sakladıklarını ortaya dökme utancı...…devamı