Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
aleran 1 year ago
Ben Kirke
Madeline Miller
121 Gönderi
7,5/10 Benim için tamamen hayal kırıklığıyla dolu olan bir kitap oldu. Kurgusu, konusu, karakterleri her şeyi çok iyiydi hatta sağlam bir zemine oturtulmuştu ama çok sıkıcıydı. Akabinde yazarın da uzattıkça uzatması da kitabın potansiyelini yok etmiş Kitap öyle güzel başlamıştı…devamı
user profile picture
miholyy Alıntılar supermis la
1y 3 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)