bu aralar romantizmden çok,böyle aksiyonlu gerilimli filmler izlemeye başladım. çok uzun olmayan,sıkmayan,akıcı ve aksiyonu bol bir yapımdı. yine kaliteli diyebileceğim bir film,oyuncular olsun konusu olsun zaten insanı çekiyor. film hakkında tek olumsuz düşüncem bazı olayların fazla hızlı gelişmesi diyebilirim onun…devamı