Spoiler içeriyor
BÖYLE BİŞEY OLAMAZ. Seriyi bitirdim ilk iki kitapta bazı sahneler hariç(otopark, buz pateni, Helen'in ölümü) o kadar etkilenmedim AMA soytarının Noa'nın annesi olduğunu öğrendikten sonra yaptığı şey... AĞAĞAĞ İÇLER ACISI evet kadını bende sevmiyorum ama kadını kusmuğunda boğmak ne demeekkkk??????…devamı