Kızlar bişey sormak istiyorum siz abinizin exiyle hala iletişim halinde mısınız? Çünkü ben hepsiyle öyleyim şslzlspz ikisi zaten benim arkadaşım diğeriyle de sürekli bir iletişim içindeyim.
emine_egHepsini aynı ortama koy ve izle konu abine gelene kadar ( bu arada birbirlerinden haberdarlarmi ) yoksa eğer çok komik…devamıHepsini aynı ortama koy ve izle konu abine gelene kadar ( bu arada birbirlerinden haberdarlarmi ) yoksa eğer çok komik bir sohbet çıkabilir ortaya vnjnnbn