Spoiler içeriyor
Yazar bu kitapta kendi hayatını hayattan kastım yaşadığı bir serüveni anlatmış okuyalı uzun zaman oldu ki okurken çok sevdim ama kız karakter kanserden ölünce üzülmedim değil bide tesadüfe bak İzmaritle aynı gün doğmuşuz sjhsjsh okunur bence